i dag kom lønninga inn denne måneden

 

Ser ikke sånn ut ute nå altså! Det øsregner! Men ville ha et lyst bilde – for når det kommer penger inn så kan man handle! Så jeg har vært både på Holdbart og på Rema! Deilig å få litt mat, grønnsaker og frukt og sånn i huset til helga! Skal lage meg salat etterpå tenker jeg! Og til kvelden blir det reker og krabbe. Tar bilde av det etterpå! Ikke fråtsing altså, men det var 80.- for 2 pakker. Så da tenkte det kunne være hygge i kveld! 

 

Litt te og slappe av litt og så skal gå en tur! Ser ikke fristende ut, men ut må man! Hvis ikke blir man daff og deprimert og lei! Og det vil man jo ikke være….Jeg er ikke skrudd sammen slik at jeg sitter rolig i timesvis. Det må mosjoneres hver dag! Prøver å få til flere turer hver dag. I sommer ble det mange ganger en lang tur, fordi jeg gikk til stranda og gikk hjem etter badet. Nå er vel badinga over for 2020 – dessverre! Så satser på en dukkert i mai/juni 2021! 

 

Snakkes sånn plutselig etterpå en gang…

 

18 kommentarer
    1. Ja, det stemmer det:) Lønningsdag. Har ikke sett på konto ennå:)
      Greit å kunne unne seg selv mye godt. Det er jo til tross helg:)
      Kos deg.

    2. Høstværet skifter fort og brutalt til tider 😀 Har hatt handledag i dag også. Prøver å holde oss til en handledag i uka 😀 Kos deg med litt ekstra i helga.. og ta var på deg selv i disse skumle tider 🙂 Klem

      1. Kjekt å handle en gang i uka. Greier ikke helt det jeg. Men 2 ganger prøver jeg på…
        Høsten kom helt plutselig. 3. september badet jeg 3 ganger! Hm….
        Blir deilig med reker og krabbe etterpå – kos her jeg sitter…Klem og God fredag!

    3. Godt å få noe inn på konto😊
      Reker og krabbe hørtes veldig godt ut.
      Badesesongen er nok ferdig for i år ja. Men tur kan man jo gå😃
      Klem😚

    4. Godt å få noe inn på konto😊
      Reker og krabbe hørtes veldig godt ut.
      Badesesongen er nok ferdig for i år ja. Men tur kan man jo gå😃
      Klem😚

    5. Hurra for lønning, reker og krabber!
      Jeg har ikke fått lønning, men kjenner den gode følelsen helt hit😄
      Sjømat er en av mine favoritter, – kos deg med det og ha en fin fredag😘

    6. Hurra for lønningsdag! Nå har jo jeg bare trygdedag, og det er ikke fullt så gøy som en normal lønningsdag for å si det sånn. For jeg sliter litt med denne uførgreia enda jeg. Hørtes godt ut med den fredagskosen din, her gleder jeg meg til pizzaen. Og du, ble skikkelig misunnelig da jeg så bildet, helt til jeg leste teksten … og fant ut at vi har samme vær i dag. God fredagskveld til deg.

      1. Hurra for lønning…ikke store lønninga her altså…men det kommer noen kroner slik at det går rundt. Det er greia for meg. Har råd til å bo og mat på bordet + litt hygge! Ikke fett…Skikkelig drittvær her i dag, hvor kom det fra lissom…ikke meldt dette været akkurat! Ha en fin fin kveld….

    7. Flink å gå, Jeg orker overhode ikke i uka jeg. Hjemme i 17-18 tiden fra jobb, da er det middag. Og å begynne å gå tur kl 20 orker jeg liksom ikke. Må jo få tid å blogge litt også. Og det er plent umulig på dagtid i alle fall.. Hørtes ut som du skulle kose deg nå ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg