Litt høst i dag.. OG så er det mandag

 

God mandag. I dag synes jeg det er litt guffent. Men kommer kanskje at det er mandag, hehe. For mange skikkelig MANDAG, ferien er over og tilbake på jobb. Jeg merket det på trafikken her på Kråkerøy i går. Feriefolket skal hjem igjen. Fra Hvaler. Og for å komme hjem fra hytta på  Hvaler. Så må alle kjøre hjem via Kråkerøy. Kråkerøy er den øya nærmest Fredrikstad. Her bor jo jeg. I løpet av en sommer så er det cirka 30.000 feriegjester på Hvaler.

Så da blir det mye bil som skal over denne lille øya jeg bor 🙂 Kommer jo nesten ikke over veien. For det er jo ikke alle steder det er gangfelt og slik her. For å si det sånn – finnes vel lite av det. Da må man nærmere sentrum. Da står man der da…og titter til venstre og høyre og venstre og høyre…..jeg overdriver ikke! Til slutt så finner man en liten glippe og springer over med livet som innsats. Tror du noen stopper….NEIDA….

Sånn er livet her ute i øyene 🙂

Ellers så blir det vel lite bad på meg i dag. Skal rusle meg en tur etterpå. Nå litt data og tepause. Titte litt i hagen og sånn etterpå. Har et par prosjekter til ute. Men jeg jobber aldri så masse på mandager. Det er dagen man har nok med å komme seg til og fra jobb og får seg litt mat 🙂 

Og den sitronkake jeg lagde her om dagen var god til te altså. 

 

nfd

Du finner oppskriften HER OG BAK I VEI…..

6 kommentarer
    1. Mannen har fortsatt ei uke ferie..men greit med litt gråvær siden formen min ikke er tipp topp enda 🙂 Men håper på en fin sensommer da.. 🙂 Kos deg med dagens sysler.. Fint bilde av deg <3

    2. Tittet og tittet på bildet ditt men så ikke noe grått 🙂 Pensjonister og ukedager er noe for seg selv, så det skal vi ikke snakke om. Men i dag har jeg jobba ganske så bra 🙂 Vært i vedkjøringa så fortenk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg