lang dag

 

Ble litt lang dag i dag. Pleier jo å slutte tidligere. Da jeg ikke jobber 100 % stilling. Men noen ganger må man bare henge i den derre stroppen altså! Da blir man både sulten og tom på en gang. Hodepine og sånn sliten langt inn i margen. Så nå må jeg rett og slett lade opp batterier.

Og det er bare en måte å gjøre det på! Det er å gå ut døra og gå og gå. Det er den metoden jeg bruker…Heldigvis hadde jeg middag fra i GÅR den ble tatt i micro nå. Så nå er jeg i hvertfall mett. Men jeg legger meg aldri på sofa av den grunn. Nei, ut for å få litt luft 🙂 må til! Påskeliljer fra turen i går. Ganske langt fremme altså! 🙂

Var innom for å sende en pakke også. Det skulle være en overraskelse til noen her inne på blogg. Men fikk ikke sendt pakken. Porto var dyrere enn innholdet. Så jeg må rett og slett pakke på nytt! Porto er virkelig dyrt i dag! Litt kjedelig for jeg kjørte ekstra ærend til posten for å sende denne pakken…Merket at jeg ble litt irritert over prisen. Men jeg må ta opp pakken og pakke på nytt…Litt kjedelig <3 Men men pakka skal frem……Men blir jo ikke i dag da! Fin ettermiddag videre…nå ut på tur!

 

Ut på tur aldri sur! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.

10 kommentarer
      1. Veldig deilig med tur ut i naturen og luft 🙂 hodepine er ikke god..men men..
        Ja, tykkelsen har også mye å si. De prøvde pakken i en boks. Og det gikk ikke. Derfor veldig dyrt…Så må slanke pakken jeg skal sende!

    1. Det er sant – det eneste som hjelper er å gå! Kurerer alt igrunn! Koselig med påskeliljer! Og så spennende at noen skal få en pakke! Porto er dyrt ja…… dessverre! 🙂 klem

      1. Gå kurerer slitenhet helt klart…:) uten tvil!
        Spennende med pakker. Men når porto er dyrere enn innholdet…vel…da tok jeg med meg pakka igjen..Nytt forsøk! :)Klemmer..

    2. Ikke alle dager er like 🙂 Men sånn er det… Travelt idag, men du svikter ikke turen ut i det fri 🙂 Lykke til med postsendinga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg