Kuler og is – og en gave

 

God kveld..

 

En litt mer roligere dag i dag enn i går Stille i heimen – det er jul Så i dag fikk jeg gått litt lengre tur, deilig det da og tempen var fin og det var før regnet. 

 

 

Litt pynt rundt ved menighetshuset her. Jeg rakk ikke kirken i går, men jeg rekker å gå forbi og innom  kirkegården. Det er stemning med alle lys på gravene.. ❤️ 

 

 

Fint, og som dere ser, ikke mye snø her hos oss nå, så mye snø som vi har hatt! Deilig…Liker den grønne vinteren jeg og gjerne grønn jul, det har ingen betydning for meg! Fredag for litt over en uke siden fikk jeg jo se skikkelig vinterstemning fra toget og det har jeg med meg og tenker på! 

 

 

Fikk nye staver til jul, kjekke i dag. Da det var litt glatte partier i skogen. På veiene var det fint, det meste har regnet bort de siste dagene..For vi har jo hatt holke så det holder altså! 

 

Ellers stille og rolig her, en liten tur på sykehjemmet og middagen her hjemme gjorde nesten seg selv i dag..Bare kokte nye poteter..Kos deg masse med kvelden da, klem fra meg. 

 

 

GOD JUL

10 kommentarer
    1. God romjul til deg 🎅🤶
      Skal man ut nå om dagen er det greit å ha både staver og brodder, så man ikke ramler å brekker ben og armer. Jeg har staver, men ikke brukt dem hittil i år. Broddene derimot er alltid med. Ha en fortsatt fin 2 juledag, klem 🤗

      1. Ja, det har virkelig vært forferdelig forhold..
        Jeg har også piggsko..Men enda så var jeg forsiktig.
        Men på det værste tørte jeg ikke gå ut her jeg bor..
        Hjalp ikke strø og salte veiene, vannet frøs på veien og det var veldig kaldt til tider, så sandet bare levde sin egen vei.
        Kos deg i romjula, klem..🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg