“Koselig” kommentar fra Annne (med tre N) Knutsen

 

 

God kveld, jeg skriver jo innlegg om hørsel en gang i blant. 

 

 

Det er mitt liv: Dro på legekontoret i dag Tenker det var viktig å minne folk på ta øreskylling! Jeg sletter kommentaren fra innlegget. Men dere får den her: 

 

“Veldig delikat innlegg, enhver idiot passer vel på ørene sine, det er egenpleie, er det noe å skrive om æsj….”

 

Takk Annne – hva ville du oppnå med dette? Vi som bruker høreapparater og ganske mange andre også får voks i ørene, det har ingenting med urenslighet å gjøre …Hvordan kan du kommentere en så slem melding. Hva har jeg gjort deg Annne med tre N???

 

Jeg undres hva det feiler folk som Annne med tre N…DUST!!!

30 kommentarer
      1. Jeg fatter ikke hvorfor man kan legge igjen en slik melding. Hva oppnår man?
        Sykt menneske når med skriver nedsettende om det å ha dårlig hørsel og alt det medfører.

    1. Fy f…Er det mulig😖 Et skikkelig nett-troll der altså😡 Tenk å dumme seg ut med å skrive slike kommentarer. Jeg syntes innlegget ditt var informativt og bra, jeg. Stå på👍😀

      1. Det var en slem kommentar og slikt aksepterer jeg ikke for meg eller mine lesere.
        Nedsatt hørsel skal ikke være skambelagt.
        Tusen takk.

    2. Helt utrolig hva folk kommenterer på blogger rundt. Må være at denne person har noe som vokser andre steder på kroppen som tetter for uforskammende ord.. Godt for deg at du fikk løsnet opp det som satt godt fast i øret. Dårlig hørsel kan mange få…så hun får veie sine ord. Tydelig tett i topplokket er vel riktig ord på denne personen.🫨🤡.

      1. Tusen takk Marianne. Nedsatt hørsel er jo der fra før og jeg og mine lesere trenger ikke slike kommentarer i tillegg.
        Øreskylling er ikke flaut å snakke om. Jeg er for åpenhet med alt når det gjelder nedsatt hørsel.
        Og sånt ødelegger jo det man bygger opp her! Tolerer ikke altså.
        Godt med en øreskylling – dagene mine har være bedre etter skyllingen..Så er glad det ordnet seg.

        Lag den god dag og takk for kommentaren.. <3 Godt å lese dette fra deg. Takk.

    3. Man skal høre mye rart før ørene ramler av, er det visst noe som heter.. Denne kommentaren fikk den ene til å løsne.. litt 😉

    4. Legger til, kom på akkurat no midt på nattevakt. Legg til bokstavene Lavp forran og en t etter Annne. hva blir det da?

      1. Ikk sant!
        Det å høre dårlig – hørsel har jeg skrevet mye om. Jeg fokuserer på å få det frem i lyset, og ikke være flau over det
        å høre dårlig eller bruke HA. En slik kommentar er svært nedsettende. Øreskylling er kke flaut eller farlig å snakke om. Det
        er fint å få frem at det er viktig å gjøre en gang i blant. Det gjør livet bedre, når man har vært en tur hos legen å ordnet dette.

        1. Ja så absolutt .. Husker en gang jeg hadde en euforisk opplevelse. Folkene på venterommet måtte vel tro jeg var steike galen når jeg kom ut døra fra legen. Sang høyt det buldrer og det braker med et salig glis.. Anbefales det du skriver om 😉

          1. Ja, ja ja ja, så glad er man………..Sykt deilig altså…
            Øreskylling er vel ikke skambelagt i 2023, hvordan kan Lav-p-Annne-t – tenke slik!!! Jeg undres..

    5. Karma biter ho der Annne i rompa før eller siden. Utrolig mange som hører dårlig. Jeg er glad for at jeg tok den øreskyllingen og ble som et nytt menneske. Tar noen måneder før jeg får høreapparat. Det gleder jeg meg til. Nei, denne Annne klarer ikke å trøkke oss ned. Stor klem til deg.

      1. Man blir et nytt menneske etter øreskylling og det er så deilig <3
        Ja, Annne får bruke q-tips da se, er det noe som ødelegger ørene så er det det.
        God klem fra meg 🥰

      1. Det som bryr meg er at jeg hele tider bygger opp åpenhet med det å høre dårlig.
        For det tar tid. HA er ikke på lik linje med det å bruke briller enda, vi snakker 2023 og det synes jeg er trist.

    6. Hva er poenget med å legge ut en sånn slem kommentar 😡 Jeg blir både oppgitt og forbanna over noe sånt. Det å rense ørene sine, selv eller hos en lege, er da en helt naturlig ting som det er helt greit å snakke/skrive om. Så bra at du forteller om det så alle kan se hvor dum denne personen er. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

      1. Enig, skjønner ikke poenget med en slik kommentar. Vi som bruker HA – må orde dette hos legen 1 til 2 ganger i året.
        Når man bruker HA så kommer jo ikke voksen ut naturlig.
        Hva er ekkelt med det, skjønner ikke..Øreskylling – normalt det vel.
        God torsdag, klem 🙂

      1. Sånne kommentarer aksepterer jeg ikke på min blogg – min blogg er hørselrelatert og der skal åpenhet frem.
        Det er ikke skambelagt å høre dårlig. Og øreskyll er en helt naturlig ting å gjøre, men dessverre glemmer folk det på
        en måte.

    7. Helt dust, ja! Noen eier ikke folkeskikk! Ærlig talt! Tullinger fins rundt oss, ja – ingen tvil! Stå på du – det var et flott innlegg om hvordan mange har det! 🙂 klemmer til deg!

      1. God morgen..Jeg blogger for åpenhet når det gjelder hørsel. Og da tolerer jeg ikke slikt for meg eller mine lesere.
        Det er vel ikke skambelagt å gå til legen for øreskyll? Hva er kvalmt med det? Det forstår jeg ikke..
        Annne bruke vel q-tips og det er døden for ører og øreganger så det er sagt! Det er det værste man kan bruke. Q-tips er til sminke.
        Og har overhodet ikke noe inn i ørene å gjøre.
        God klem..

        1. Nei, det er absolutt ikke skambelagt! Det er utrolig hvor mange som kommenterer bare for å få ut no dritt! Jeg har trua på å holde kjeft dersom en ikke kan være saklig og orntlig! God klem tilbake 🙂

          1. Man må jo regne med litt av hvert av kommentarer. Men akkurat hørsel brenner jeg for og der har jeg 0 grense for hva folk lirer av seg av møkk. Ingenting ved nedsatt hørsel skal være skambelagt.
            ..
            Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg