kosa meg i dag jeg

 

God kvelden…Gikk frem og tilbake til byen i dag da jeg var usikker på hvordan veiene var!  Så like greit å gå, jeg er jo Solliv the Walker!

 

Var langt nede i matfatet før jeg tenkte på å ta bilde, så da ble det slik som så. Tekst om dette kommer nedenfor her..

 

 

Samme motiv – bare zoomet inn nissefar! 

 

 

Og når man ser slike julekortmotiv som dette nedenfor her når man går hjemover så blir man i grunn glad! 

 

Bussen hjemover her på lørdag er ikke noe rope hurra for! De bussene som går rett nede i bakken her går ikke på helga, så da er man avhengig av bussen som går mellom Oslo og Skjærhallen på Hvaler. De går hver andre time på lørdager!

 

Så da jeg fant ut at jeg var klar til å ta bussen hjem så var det altså å vente 1 1/2 time..hadde det vært normale forhold så kunne man kosa seg på kafe elle spist noe annet enn burger slik jeg gjorde. Men på Burger King var det lite folk så jeg synes det greit å spise der inne! Lett å bestille, maten kommer fort og det er mat som er lett å spise! Og ikke minst – god plass der man kunne sitte ned.. Etter jeg hadde spist da så bare gikk jeg hjemover og var hjemme før bussen!

 

 

Det er fint å gå ved elva sånn i timen før det blir helt mørkt! Kunne sikkert tatt 100 bilder, men en blogg blir ikke bedre om man fyller opp med for mange foto tenker jeg! Tekst er viktig i en blogg. Og ikke dele 50 bilder og tro at man kommer til topps på den måten! Så lettvint er det dessverre ikke..Men jeg føler at jeg er ganske stabil på plassene mellom 21-40, ganske fornøyd med det jeg! ❤️

 

Ellers så tok jeg ikke så mange bilder rundt i byen i dag, mye masker og styr – ikke gøy i det hele tatt! Trives ikke med det altså! Rett og slett pyton! Men det er vi jo enige i alle sammen..sjarmen med å gå til byen forsvinner jo, men man må bare ta seg samme og la være å tenke på det i grunn..og ikke lage problemer i hodet av dette også!  Skrapa lodd gjorde jeg også – se her: Blir det hytte? Del 3 

 

 

Ellers så er det bare å ønske dere en fin lørdagskveld –

 

Kos deg…

 

10 kommentarer
    1. Lekre bilder, og deilig å kose seg med mat og hvil! Jepp, du kan jo likegodt gå….. gå-solliv i farta! For meg er munnbind helt greit – situasjonen er no dritt, men kan ikke la meg stoppe heller! Klem ❤

      1. Mange takk, gå er i grunn fin måte å komme seg fra A til B!
        Munnbind eller ikke – må jo bare følge jule opplegget sitt allikevel tenker jeg…Klem..

    2. du går og går du ,flinke og deilig å spise ute :=) maske liker ikke jeg pga brillene som da dogger seg ,er heldige slik her langt inne i fjorden for her slipper jeg å tenke så mye på den masken :=) men må en så må en så har alltid en i lommen

      1. Deilig å gå og det ble 20.000 skritt. Så ikke så galt det! Masker er slitsomt og for meg som har nedsatt hørsel er
        det bare trist…
        Ønsker deg en fin søndag….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg