Blir det hytte? Del 3

 

F L A X

 

DA, har jeg vært på butikken og byttet inn loddet. Først på Rema, der hadde de ingen av de vanlige som koster 25.- Gutten hadde på lageret, men virka som han var lettet da se jeg kunne ta pengene. Så var det å trampe videre til et annet sted som har Flaxlodd. Der kjøpte jeg 1 lodd for pengene…

 

Loddet har ligget og ruget i veska i hele dag, for jeg var på bytur. Tittet litt rundt og handlet gaver og travet litt i gatene…

 

Endelig hjemme så tok det 5 minutter og så skrapet jeg baklengs og forlengs og ut i 0..Var nok noe med det at jeg hadde brutt seiersrekken ved å ta i mot pengene på Rema. Skal aldri gjøre noe mer…Men jeg fortviler ikke for jeg har vunnet lodd hos Bunny i dag også, så da er det bare å henge på som en klegg til uka også…❤️ Tusen til deg! BUNNYTRASH Du er snill………..Stikk innom denne flotte bloggen hans HER, mennesket bak bloggen er noe jeg kaller HEL VED!

 

 

Fortsettelse følger…

18 kommentarer

Siste innlegg