Komme seg ut til rett tid

 

God kvelden dere, noen ganger kommer man seg ut den døra til rett tid! Tida fløy litt fra meg i dag God fredag…💚 skulle så mye før jeg gikk på tur i dag. Ordne hjemme, handle og besøke mamma og plutselig så er det ettermiddag og kveld. Nesten som en laaang arbeidsdag. Men jeg kommer meg alltid ut, morgen, middag eller kveld..Men storme ut den døra kl. 0700 gidder jeg ikke når jeg ikke skal gå på jobb.

 

Men for en aften det ble, jeg var heldig. Jeg var ute akkurat i rett tid på rett sted følte jeg.

 

 

Her begynte det og da tenkte jeg, jeg går så jeg kommer høyere. Ikke mange topper her på Kråkerøy, men jeg kan veien til dem som er. 

 

 

 

Da var jeg i mål med kvelden og hjemme litt etter kl. 1800 – helt perfekt altså. Jeg kom meg ut til rett tid for å fange kvelden..

 

Kos deg masse med fredagskvelden – klem herfra 🧡

 

 

8 kommentarer
    1. Helt herlig, Solveig! Vakre bilder og en flott opplevelse! Og så må jeg le litt….. for jeg har laga et tilsvarende innlegg til i morra tidlig….😍😍😘😘vi altså…. god klem

      1. Tusen takk vennen.. Herlig herlig.. Gleder meg til å se og nyte dine vakre bilder 💛🧡 kvelden ble helt magisk. Det var så utrolig vakkert ute i kveld 🧡💛 klemmer kommer susende… Til deg 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg