klem et tre

 

God formiddag, sola skinner og jeg skal på tur til sjøen, pakke sekk og solkrem må med! Te, litt å spise på og et blad tenker jeg..være ved sjøen i dette fine været! I går var jeg i Halden, Halden er en flott by og har mye å by på! Det er populært å klemme trær om dagen, vært det en stund og det er jo deilig å holde rundt noen så skjønner det godt! Dette treet her vet jeg nesten ikke hvordan jeg skulle klemme på..Måtte hatt litt lim her og der eller vært Spiderman..

 

Mye man ser der man tusler rundt i byer og stier og langs elva! 

 

 

Hele treet var i ett med huset, har sett slike tilfeller før også, men dette var spesielt. Det jeg undrer meg på er hvilken sort dette var, jeg får ta en tur dit senere denne våren for å finne det ut og jeg skal jo spise her igjen også: Terteskjell et fantastisk sted i gågata i Halden…Men dere nå skal jeg straks pakke sekk og komme meg i solen og opp i trærne……

 

Ha en fantastisk fin søndag….kos dere! Gjør dagen hyggelig!

10 kommentarer
    1. Det var litt av et tre, og så flott det blir når bladene kommer 🥰
      Sola skinner i dag også her, men det er litt mer disig enn i går. Jeg nyter dagen på balkongen med en kopp kaffe ☕

      1. Dette treet var veldig spesielt…det tok lissom hele huset på en måte, ut og inn og inn i takrenner..
        Det er nok ikke bra for huset tenker jeg! Og gnagere kan jo komme inn og slik..
        Men det var et fantastisk motiv og jeg skal prøve å huske å gå forbi der i sommer!
        Bra du nyter balkonglivet 🙂 deilig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg