kjøpte kokebok i går

 

Gooooood søndag..Jeg er i gang med dagen. Ryddet og ordnet her inne og vasket bil etterpå! Det er fremdeles lov å vaske bil på gårdsplassen, her i Norge! Nå blir det ut og gå noen kilometer.! Deilig luft ute, men det er jo høst altså – det skrev jeg om i går: høst rett og slett Men deilig å være ute. Litt regn i lufta og heeelt grått ute, nesten mørkt! Ble tur først på dagen i går før jeg shoppet! Jeg er i siget om dagen merker. Har nesten ikke shoppet på flere år…hehe! Ikke så galt da, men nå er jeg inne i et svart belte i shopping! 

 

 

Kjøpte denne kokeboka på Holdbart. Kosta 39.- og den var tykk og tung. Liker å titte i sånne bøker og få tips. Elsker å lage mat jeg! Men ikke alltid morsomt å lage bare til meg selv. Noen ganger blir det noen ferdigretter her i huset også! Faktisk billigere. Men boka var super og jeg liker mat både fra det italienske og franske kjøkkenet. Har vært i begge de landa mange ganger. God mat med gode råvarer og ikke altfor mye dill. Og fiskesupper man får i Frankrike er utrolig godt. For ikke å snakke om blåskjell…Mmmm…Reisefoten rykker til her jeg sitter. Men den er jo kneblet fast om dagen! Men en dag så blir ut på tur igjen…Det er jo det som er det beste med å reise. Det å spise ute på restaurant og smake delikatesser og se folk og liv… <3 

 

Bare elsker bøker jeg! Har ingen fra før….haha….

14 kommentarer
    1. Sikkert mange spennende oppskrifter i den boka, som kan gi inspirasjon til noe godt 😋 Veldig grått og trist ute i dag, og hvis det ikke lysner i løpet av dagen forblir den mørk. Da er det koselig å tenne lys inne og gjøre det lunt og fint 😊

      1. Ja, hjemme nå og laget meg noe mat..Skikkelig guffent ble det etterhvert. Nå bøtter det ned her!
        Boka var helt utrolig fin! 🙂 skulle nesten kjøpt flere og hatt til gaver.

    2. Se der ja… 😀 På tur med kokeboka. Det er innafor i disse tider 😀 Lykke til… har en haug med kokebøker på loftet 😀 Hmm.. når ble det bladd i de sist………… 😀 Klem

      1. Tusen takk, elsker å bla/ble i bøker jeg…Fin hobby på kvelden. Og jeg bruker dem i interiøret også…hehe…Pynter med bøker jeg. Så du får hente stablene dine fra loftet. Klem.

    3. Hihihi… noen ganger må det bare shoppes….. og du er jo så flink alltid du! Kjekt med kokebøker for å få tips – og til den prisen da! God klem <3

      1. Takk, ja nå har jeg shoppet både her og der…hehe…Gøy da! Bilen må vaskes og jeg liker bøtte og svamp her hjemme…Nesten litt Meditasjon det! Klemmer……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg