høst rett og slett

 

God morgen og høsten kommer…Den er ikke like rundt i svingen – den er her! Hvis du lurte….

 

 

Utenfor butikken er det også! Høst…

 

 

I marka her på Kråkerøy! Høst…

 

 

Er du i tvil??? Du burde ikke være det altså…Nei, vi får komme oss ut og nyte både nå og ellers…Helse i hvert blad..Elsker høsten jeg, men elsker å bade også..Men jeg bader ikke ikke nå! Men jeg liker at det er mørkt på kvelden og morgen..Finner litt mer ro i sjela da jeg..For det er mye hygge med høsten og sommeren kan være litt mer stressende. Jeg skal rekke så mye..Redd for å miste en dag uten bad! Hehe..Så det betyr at jeg nå kan senke skuldrene litt mer og bare kose meg med turer i skog og mark! Må ikke drasse på en svær sekk med badetøy hver gang jeg går ut den døra lissom…. 

 

Kos deg masse – det er lørdag og fri…

14 kommentarer
    1. Jeg elsker jo sommeren, men jeg ser det du sier der, om at sommeren også kan være litt stress, fordi det er så mye man ikke vil gå glipp av, og så er sommeren så kort. Jeg har aldri tenkt på det sånn, men der har du rett altså.
      Jeg liker fargene om høsten som er over oss nå. Men den stresser meg, siden jeg vet hva vi går mot, og det går fort.
      Kos deg og nyt høstdagen ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, jeg er sommermenneske! Men den er hektisk..Alt skal skje tog poff så er den over…Ny rekker man å nyte litt mer andre ting og det kan være deilig. Men jeg elsker å bade og det skjer mange ganger hver dag hele sommeren så klart det tar tid….Er ingen vinterbader…Det er ikke greia for meg..Men mørket elsker jeg…beste som er er å være ute blant stjernene i mørket…Og kose seg inn med svære kopper med Tv…Høsten er fin, men alt i alt er jeg glad i vår og sommer! Jeg lever mer aktivt på den tiden. Mer energi…:)

    2. Flotte bilder og veldig sant.. helt sikkert at det er høst. 😀 vakkert vær her… 🙂 Men høst er det åkke som 🙂 Nyt lørdagen på alle måter 🙂

    3. Er mer ro over høsten enn sommeren ja..men liker alle årstidene..liker bare ikke at vinteren blir FOR lang og kald.. Flotte naturbilder… Lørdagsklem <3

    4. koslige bilder,ja nå er det høst og jeg elsker den :=) tenk så heldige vi er som har 4 årstider,alltid noe å like og noe å se frem til ,elsker fargene som er ute nå og som du liker jeg å ha det litt lunt inne nå :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg