kjøpt på loppis og sånn

 

Lekent bilde med dybdefølelse.

 

 

Ser jeg noe keramikk i blått kjøper jeg det!

 

 

Furu vitrineskap – beiset brunt. Satt på nye knotter!

 

 

Engelsk keramikk

 

 

 

 

En blomsterpotte jeg blir glad av.

 

 

En liten lysestake på veggen.

 

Et traust furubord malt hvitt. Det er slike du ser i alle foreningslokaler. Kjempetungt altså – helt massivt. 

 

Skjenk, bilde og lampe kjøpt på loppis. En gammel kjeksboks jeg har fått fra min bestefar.. Skjenk malt i svak turkis – noe er umalt!

 

 

Dette synes jeg er fint, men aner iingenting om dette. Liker fargene og motivet og det ble med hjem fra et loppis.

 

Med det samme jeg er inne på økonomi i dag så deler jeg litt at det jeg har funnet her og der! Kjerringtanker hadde et innlegg HER  før i dag! Så hermer litt, men passet bra siden jeg var inne på Det er fremdeles mange minstepensjonister Det er mye billig å få tak i der ute….

 

Ønsker deg en fin kveld!

 

 

30 kommentarer
      1. Mye man kan finne og jeg liker å male det (møbler) her hjemme etterpå. Slik at det blir annerledes..
        Lampa fikk en moderne lyspære. Og lysestaken et moderne led-lys. Så da forsvinner jo loppis-preget.

      1. Tusen takk, liker begge disse bildene jeg. Veldig fine. Og det utrolig masse fine bilder å kjøpe til en tier eller to altså…Men må rote litt under bordet og sånn!

    1. Mye fint her.. jeg liker også ting i blått til hjemmet…Spennende å kikke i bruktbutikker.. nå kjøper jeg sjelden noe..måtte jo kvitte oss med en “haug av ting”da vi flytta fra stort hus til ganske liten leilighet.. Men liker ting som har sjel <3<3

      1. Her er også masse masse saker jeg burde ryddet i. Har mer enn nok. Men er glad i ting jeg, så
        ikke så lett. Men hvis jeg flytter i en leilighet så håper jeg at jeg har en hytte jeg kan fylle opp…hehe…
        Måtte ha kvittet meg med utrolige mye ting og tang…!
        Ja, må bare kjøpe det man brenner for. Posesalg for en femtilapp er kke noe for meg.

      1. Mye fint her og jeg har masse annet også. Men tok bare en liten runde her nå.
        Men nå har jeg ikke vært på loppis siden korona kom. Savner det – er så gøy.

    2. Jeg savner å gå i bruktbutikker og på loppis. Det har ikke vært mange steder å gå i disse koronatider.

    3. Her var det mye lekkert. Og det blå fatet var virkelig nydelig. Jeg er også svak for blått.
      Og det siste bildet var også helt i min smak.

      1. Tusen takk, mye fint man kan finne hva man går og roter litt i eskene under bordet og titter
        rundt noen ganger. Første runden ser man jo ikke noe. Blått porselen er fint og jeg er utrolig glad i
        det nederste bildet.

    4. Mye fint ja. 🤗 Tror jeg holder meg unna loppis. Blir litt fraværende her inne. Setter i gang husmaling i mårra. 🤗

      1. Ja, gøy – men man har nok hjemme i grunn…Men har jo vært stengt under hele koronatiden.
        Kos deg med maling. Lurt å ta ferie fra bloggen. Det henger over meg også – det ute! Klem..

    5. Se der da….det smittsomt:) Kanskje jeg vil ble smittet:) Min yngste datter har sagt at huset vårt er som museum. Bare gamle ting vi har. He he.

    6. Er lite på loppis. Men det får greie seg med det man har. Kjøpte spisebord og 6 stoler + skjenk, meget billig. Vistes jo nesten ikke at det var brukt. I kommoden har jeg en stor kaffeduk brodert med hardangersøm. Nå ser jeg mye fint som selges i en retrogruppe i mitt område veldig billig. Men skal ikke fylle opp huset mer. Mye flott du delte bilder av. Glad i blått keramikk og har noe jeg kjøpte på Kreta. Klem til deg.

      1. God dag! Ja, man har i grunnen nok av ting og tang. Det har jeg også. Fullt overalt, men det er gøy å snoke etter ting som ikke finnes i alle hjem. Det er det jeg liker. Liker ikke A4 hjem..! Men du ha en fin kveld og klem til deg.

      1. Ja, jeg bare elsker det 🙂 utrolig gøy! Jeg kjøper sjelden noe nytt! Kjøpte en stol i vinter. Det er det enste nye møbelet jeg har kjøpt på 10-11 år. Sånn er jeg…hehe…

      1. Ja, jeg elsker alt dette. Det er så fint og jeg har masse andre saker også. Blir kanskje flere innlegg.
        Jeg elsker loppis og markeder. Klem og fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg