Kjekt med det enkle liv

 

Fredag….

 

Jeg kom jo sent hjem fra jobben i går, for jeg ville ikke inn! Hva skal jeg hjem og inn for når sola skinner…Nei, da er det deilig å være ute  – helt til mørket kommer og sola forsvinner..Jeg så på Trær bare trær 

 

Koset meg i finværet og bare var til! Så da ble dett sånn enkel Tacosalat fra pakke og en pakke LobNobs og noen blå druer og rundstykke med Brie – smakte deilig..

 

Man trenger ikke gjøre livet så komplisert tenker jeg! 🥦🥬

 

Ønsker dere alle en fin solrik dag! 

 

18 kommentarer
    1. Kos deg i dag og nyte sola og turene. Skal jo til øyelegen og bronkitthoste har jeg ennå. Man føler seg bedre om morgenen og om kvelden er man slakt. Sola er på din kant, for her er det overskyet og det regner litt.
      Kos deg og ha fine turer rundt omkring. God helg og klem til deg min venn.

      1. Tusen trakk, i dag har det vært alldeles nydelig her. Skal lage et innlegg om turen min i morgen..
        Sol fra morgen til kveld og vindstille…helt skjønt – god klem herfra <3

    2. Nei hvorfor skal man sitte inne når det er så fint vær. Selv skal jeg flytte ut på balkongen så snart sola kommer på vinduene, da blir det så varmt og godt der. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Takk, ja disse to dagene her har jeg nytt utelivet så godt jeg har klart…Helt magisk vær..
        Lykke altså! Blir bra for deg å flytte ut på balkongen…Da er det bare til å nyte, klem klem…<3

    3. Trær er fine. Var hos fotpleie tirsdag og skal tilbake onsdag. Hun rakk ikke alt på en time, ikke rart forresten for det var 5 måneder siden sist jeg var der. Men det var deilig og få vekk verket mellom lilletåa og den ved siden av på høyre fot. Det er fint ute men sola avdekker mye støv hjemme. Så jeg har nok og gjøre i så måte. Men det er mye som frister utover. Ble ny radio på meg nylig. Må sjekke alt jeg har av ladere for her om dagen ville mye av det ikke virke som før. Er mye sport på TV om dagen men har ikke TV. Greier meg med et sammendrag. Var på hopprenn i Holmenkollen en gang da jeg liten sammen med min søster, ikke så mye jeg husker av det. Må få skaffa nye gode sko til ute. Det er fint utover nå og jegs er frem til da alt blir bart slik at jeg kan gå lange turer i skogen. Ha en fin dag.

      1. God kveld Helge! Håper du får orden på føttene dine og joggesko etterhvert. For nå kommer våren
        og da er det deilig å være på tur!
        Støv blir det, og sola skinner inn..Må holde på jevnt og trutt med den oppgaven..Blir ikke borte.
        Håper det går bra med din søster. Holmenkollen har jeg vært på også, var mye folk og styr husker jeg.
        I dag ble det fin tur til sjøen..Legger ut bilder i morgen. Gratulerer med ny radio..Da kan du hygge deg i morgen.
        Lørdag er en fin dag til å lyttet på musikk og programmer på radioen..Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg