kalender med mening – ut på tur 21 – gul

 

God ettermiddag – luke 21 i min kalender finner du her! Gå-kalender i stedet for GÅSKOLEN som jeg driver – jeg ønsker og vil at folk skal være ute og gå 365 dager i året! Så for å gjøre det litt annerledes ble det Gå-kalender! <3 

 

 

Det har regnet veldig i dag også. Men i ettermiddag kom sola, og det kunne jeg like!

 

 

Deilig følelse å gå tur uten at det regner! #denfølelsen 

 

 

Tok av meg lua for dere! 

 

 

Til og med skyggen min ble lang, den har jeg ikke sett på 100 år eller noe! 

 

Tar med denne engelen også! Det er ikke bilde fra i dag, men ville ha med litt jul! Ellers så har jeg vært på jobb. Innom butikken og kjøpt litt brus til jul. Eldste bror var en tur her med gaver. Vi bare stod på trappa og pratet – like greit i disse tider. Da vi sliter med hørsel begge to og holde avstand er ikke lett! Føler kanskje litt på det at jeg skulle satt på litt kaffe, men vi får ta det igjen senere. Det er ikke lett å vite hva man skal gjøre – det er vanskelige tider! ❤️ Luka fra i går finner du her: GUGGE 

 

Ønsker deg en fin mandagskveld..

 

8 kommentarer
      1. Sola var nydelig – en times tid så bøtta det ned igjen. Øsregnet nå i kveld. Var nå på togstasjonen og hentet den første julegjesten <3 Klem..

    1. unner dere virkelig det fine været i dag ,deilig med solbilder igjen :=)
      ikke lett å vite om en kan gå inn i andres hus eller ikke ,jeg hadde nok gått inn når det er familie,men det er slike ting en selv må kjenne på

      1. Deilig med sol, virkelig. Det er ikke greit her i Fredrikstad – det er mye smitte. Vi blir redde. Alle går med munnbind overalt nå. Ikke i skogen da. Men jeg spurte og han synes det var greit å stå på trappa. Men jeg vet han er redd og han holder veldig avstand til andre nå. Tråkig tid altså at alle skuler på hverandre hvor man er.

    2. Så deilig med sol-bilder😃
      Endelig går det sakte men sikkert mot lysere tider igjen.
      Vi får håpe på lysere tider ang koronaen også.
      Klem til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg