kalender med mening – ut på tur 23 – fantastisk

 

God luke – 23. desember. Etter 20 dager eller mer med regn kom det det vakker dag susende! Helt fantastisk ute

 

 

 

 

 

 

 

Noen tok julebadet og det var ikke meg. Men dama svømte rundt lenge og vel..Riktig nok vært mildt her nede. Men vannet holder ikke min temp. Kan bade i kaldt vann jeg altså – men tar ikke noe julebad her i Norge! 

 

Da har vel folk nok å ordne med tenker jeg. Pynt og gaver på plass! Og luke 22 finner du her: Torsnes Ønsker deg en fantastisk lille julaften med store og små! 

 

Nå er det jaggu meg ferie!

8 kommentarer
      1. Tusen takk, dette var en nydelig helt magisk dag og være ute på tur! Vi har hatt mørke (tåke og regn) hele desember. En time sol en dag eller noe! Men i dag fantastisk og som jeg koset meg på tur 🙂 Desember i år er den dårligste desember her ned siden 1952 eller noe…

    1. Ja, i dag var det flott 🙂 Og for noen fantastiske bilder du fikk av dette 🙂 Jeg ville heller ikke badet 😀 Bader knapt på sommeren jeg 😀

      1. Tusen takk, i dag var det fantaaaaaastisk ute og ved sjøen! Kosa meg masse masse….God klem…
        Bade på sommeren er deilig, men nå for mye styr. …og altfor kaldt vann ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg