kalender med mening – ut på tur 22 – Torsnes

 

God ettermiddag. Her er igjen regn og tåke! Skikkelig råkaldt ute. Jeg har vært på grava til pappa og tent lys! Det får bli dagens luke  <3 Jeg skal ut og gå her på Kråkerøy, men må bare ta en tekopp først! Bildene i tåkeheimen blir jo ikke høydare. Så da blir det bilder fra Torsnes, bygda jeg kommer fra! Her er det gårder og jorder! Veldig mange av de jeg gikk i klasse med i 9 år bor fortsatt i her! Noen ser jeg på Facebook og mens andre er det lenge siden jeg har sett! Husker at jeg var glad i alle mine klassekamerater, men har dessverre ikke vært flink til å holde kontakten! Men når jeg møter noen av dem så er det akkurat som jeg pratet med dem i går…hehe…

 

 

Kirken i bygda

 

 

En dag igjen – så er det ferie! Blir deilig med noen hele dager fri! Slappe av og gå turer og se litt på TV. Her i huset er det julestemning og den første jule-gjesten har kommet hjem. Det er koselig. For selv om jeg liker meg alene så synes jeg det er hyggelig med folk i huset 🙂 Nå blir det en te-pause før ny tur! Kos dere og ha en fin kveld! Og luke 21 finner du her: SOL 

 

Se deg ikke tilbake. Det er ikke dit du skal.

8 kommentarer
    1. Jeg liker bilder av kirker. Har vært i kirken i dag selv. Begravelse. Rart å være med på i disse dager 😮 Så kos du har fått julegjesten hjem 🙂

      1. Kirken er liten og fin den til bygda der! Vennskap må pleies hele tida. Og det greide jeg ikke når jeg flyttet og ble gift og fikk barn og bygde hus! Trist å tenke på nå for jeg hadde flott kontakt med alle. Men bevares ser dem jo live nå også, men er ikke så at jeg ber dem hjem her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg