Kaffepause og is ….

God formiddag!

Jeg er godt i gang med rydding.

Nå kaffepause. Jeg rydder i skap. Kaster og sorterer. Ryddet i noen skap på badet nå. Der kaster jeg litt…Døtter inn i skapet vet dere. Og brukt blir det ikke. Ikke alle kremer og shampoer og slikt som faller i smak….Skal sjekke litt i klesskapet nå etter pausa.

Her er det kaldt og varmt om og om igjen. I går 17 kuldegrader. I dag 3 varmegrader. I morgen er det meldt kaldt igjen..Litt kjedelig for det kan bli vanskelig å gå. Glatt så det holder om dager. Men jeg går hver dag. Disse bildene av stille is inne i skogen fant jeg denne uka. Synes det var så vakkert. Jeg gikk plutselig en løype jeg ikke hadde gått før. For det var glatt på stiene…

Synes fargene her var så fine….

Skal ut og gå senere, men nå litt skaprydding.

Prekæs….:-)

#skap #rydde #kaffepause #is

 

8 kommentarer
    1. Sååå fint med den isen.. trodde først du hadde spist is tel kaffen..:) Jeg stapper også inn i skaper..merkelig at det skal være så vanskelig å legge ting pent på plass..
      Dumt ikke kulda kunne vært litt stabil..siden jeg holdt på å lage islykter..hehe…typisk 🙂 Klem <3

    2. Ikke sant.. Vi stapper unna.. Og til slutt må man ta et tak… Rett og slett kaste litt. Isen var så vakker i den skogen… Dårlig med is og spise i dag. Har i fryser… Men tar meg heller et glass med solo pluss… Ha en fin dag 😁Tusen takk til deg. Kjedelig med lyktene dine da…

    3. Nydelige bilder 😀 en variert og artig dag skjønner jeg.. og været leker jojo akkurat som her 😀 Nyt og lykke til utover lørdagen 🙂

      1. Tusen takk.. Ikke sant været er opp og ned og frem og tilbake. I dag er det hus og hjem dag… Deilig å vaske og rydde litt i skap. Og tur ble det jaggu… Fin dag eller kveld blir det nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg