Julemarked i Halden – del 2

 

God morgen

 

 

Fortsetter jeg med litt stemning fra markedet i går. I Halden. På festningen.

 

 

Mye å titte på og kjøpe hvis man vil. Jeg handlet jeg også, men ikke bilder av det. Skal vise dere i et annet innlegg. Ikke at jeg shopper så mye, men noe er praktisk og ta med seg. 

 

Bål i gryta gir god varme og stemning.

 

 

Nå har jeg prøvd så godt jeg kan å gi dere litt hygge på en søndag i november. Ikke vet jeg om det regner ute. Men det gjør det sikkert. Har du lyst på en tur må du dra i dag. Siste dagen for dette markedet er denne søndagen. Husk å ta med penger eller vipps – det koster kr. 100 for å komme inn. Akkurat det er ikke så kjekt, men sånn er det. Mye styr å få til dette markedet oppe på festningen. 

 

 

Ønsker deg en fin dag videre. Del 1 finner du på JULEMARKEDET DEL 1 

 

NYT KAFFEN

8 kommentarer
    1. god morgen.Ja det var mye koselig her ,og når mørket senker seg blir det ennå bedre stemning når alle lysene synes :=)om en handler eller ikke så er det koslig å gå slik og rusle ,se på forlket og livet og alt det fine eller gode en kan få kjøpt seg :=) regner gjør det ennå ikke hos oss,vi kom hjem først kl 23 i går kveld og i dag skal vi avgårde igjen,sånn er det,benytter muligheten før beinopperasjonen min :=) ha en fin søndag da

      1. God morgen ja, Mye kjekt å finne på markeder. Mye man kan kjøpe i gaver også. Men jeg har flere muligheter. Kommer til å besøke flere markeder nå før jul. For det er så koselig å gå og titte og se folket som, du sier. Bra dere er på farta og opplever masse før operasjonen. Den nærmer seg <3….Fin søndag videre da…:)

    2. God formiddag 😊 Tusen takk for markeds stemning. Her lukter det i alle fall litt grønnsåpe i krokene. Idag blir det full opplading. 😊 nyt dagen 😊

      1. Tusen takk 🙂 bra det er litt grønnsåpe hos dere også da..tenker på deg og alt du skal igjennom…<3
        God klem fra fra meg og tankene er hos deg min venn <3…

    3. Så veldig koselig ut. Har de hatt julemarked på festningen tidligere? Kan ikke huske å ha hørt om det, og vi har jo ofte vært i Halden i november. 🙂 100,- var jo heldigvis ikke så ille, for som du sier så koster det nok mer å få fraktet alt opp dit. Koselig er det ihvertfall. 😀

      1. Takk, var kjempefint. Fin stemning og mange fine ting innendørs også. Men der orka ikke jeg være. Ble for mye støy der for meg. ..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg