Julemarked i Halden – 100 for å komme inn

 

God kveld, noen bilder fra markedet i dag.

 

 

Det er den stemningen du får til en kald våt november-lørdag på et julemarked. 

 

 

Musikk må til for å holde varmen 🙂 kaldt var det virkelig.

 

 

Jeg deler opp litt bilder. Slik at ikke hele innlegget blir en haug lissom. 19 000 skritt ble det. Trampet og trampet. Opp på festningen i Halden. Trampet litt på Kråkerøy også først da.. Kråkerøy, der jeg parkerte bilen og til toget og samme greiene tilbake 🙂

Men det er bratt opp til festningen. Lettere hvis man kjører bil. Men å gå fra sentrum i Halden er bratt. Gikk en vei opp jeg  og en sti tilbake. Som gikk litt sånn rundt og rundt..Men ble virkelig mye trasking. For å traske enda mer, så tok jeg en runde rundt i kjøpesenteret i Halden også! :)Etterpå…

 

 

Tror det bare er i morgen igjen. Så er det slutt for denne gangen. Varer 3 dager dette markedet. Fikk ikke vært der i fjor, for det var så dårlig vær…Ikke bedre i år, men nå ville jeg ta en tur 🙂 Planlegger jo aldri sånt jeg. Bare bestemmer meg 30 minutter før toget går! 🙂

 

 

Blir et innlegg til tenker jeg 🙂 Hva jeg kjøpte også – det kom ikke her! 

 

Kos deg videre….

 

10 kommentarer
    1. Har aldri vært på Fredriksten festning. Har tenkt på det mange ganger. Hadde praksis i Halden i 88, bodde i byen i 6 uker rett før eksamen. Ble aldri til at jeg gikk til festningen, ble liksom eksamenslesing når jeg ikke var på sykehuset. Og det holdt liksom med å gå opp til sykehuset fra Os ale’. Har aldri vært noe glad i å gå stigninger..

    2. Koslige bilder,ja det er bratt opp til festningen det fikk vi kjenne på i sommer når det var 30 varmegrader,du holdt iallefall litt varme når du gikk men koslig da med en sånn dag,vært på tur vi også i dag e på vei heim no men det tar et par timer før vi er hjemme

      1. Tusen takk, Det var virkelig varmt i fjor da dere var i Halden. Og bratt er det. Og varmt ble det opp og ned…Men å rusle rundt der opp var surt! Men gøy å se litt…lager et innlegg til 🙂

      1. Veldig kos plass til å ha julemarked. Idyll på festningen til dette markedet. Mye folk inne også.. Det orka ikke jeg. For mye støy i de tykke veggene…Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg