Julegavetips med oppskrift

 

God morgen. Alltid kjekt med gaver man lager selv. Jeg lagde et innlegg om det her om dagen se HER 

 

 

Nå har jeg 1 håndkle ferdig og har begynt på det orange. Lager 2 slik at det blir et sett. Disse 2 skal jeg ikke gi bort. Men ha de sjøl og sjekke kvalitet etter vask og sånn. Jeg vasket dette her på 60 grader. Det henger nå ved vasken, deilig å tørke hendene med. Etter et par vask blir det suverent. Sånn er det. Må vaskes før bruk for å få den rette følelsen. I oppskriften står det 3 nøster. Vet dere. Jeg har brukt 2. Det ble akkurat passe stort. Legger ved en link HER Slik at du kan strikke hvis du har lyst. Jeg lagde ikke hempe på mitt. Men jeg skal gjøre det på neste tenker jeg. Må prøve å se hvordan det blir. Bruker egentlig sånn hemper som jeg kjøper på Europris. Hjertehemper. Gir jeg bort kluter eller noe, så legger jeg med de i pakka.

 

 

Ja, da er det opptil deg om du gidder å strikke håndkle…

16 kommentarer
    1. Så fine håndklær. Og så har du kravlet deg langt oppover blogglisten også i samme slengen. 👍🏻
      Jeg strikker på genser til barnebarn, snart ferdig. Vet ikke helt hva jeg skal strikke etterpå, men har nok av garn, så noe blir det nok.

      1. Tusen takk, kjekke disse. Klatret litt nå. For jeg lagde mange innlegg fra Oslo-turen. Folk liker å se bilder. Genser til barnebarn er herlig da..Det er så mye fint å lage.

      1. Tusen takk. Strikker ikke mye jeg. Litt på bussen og sånn. Og litt foran tv. Mer jo gøy med hjemmelagde gaver. Og for å ha noe å blogge om så må man ha en hobby..

    2. Kjempefint og hjemmelagde gaver er jo ekstra fint..om det er pent arbeide i alle fall som det her 🙂 Jeg driver jo ikke med håndarbeide lenger da jeg får så vondt i nakken av det..men kanskje en gang kan jeg prøve igjen.. <3

      1. Tusen takk, synes det er litt koselig med hjemmelagde gaver. Sånne ting som er praktiske og blir brukt. Kanskje du kan prøve deg på et par kjøkkenkluter.

    3. Nei farsken heller– det trur jeg ikke at jeg gidder.. må jo lære meg først.. så plages.. bainnes.. kjæfte og bli sur og vrang… næhhh. står over 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg