Jula i rødt, grønt og hvitt

 

Tre garnøster i tre forskjellig farver!

 

I slutten av november så dro jeg til garnbutikken her i byen og shoppet garn. Bare tre nøster med garnet Fiol..Fint navn på garn forresten…Fiol minner meg om skogen på en litt annen setting enn nå Mening med livet – 6 Fioler, er så utrolig vakkert…

 

Så har heklet litt hver kveld og etterhvert så kommer man i mål..Så får tenke om dette blir en julegave! Vet ikke enda…Jeg har i grunn vært flink i år og dratt meg meg ting her og der + handlet masse på nettet. Rett og slett på grunn av byen som ikke greier å levere godt nok tilbud…da må man hive seg rundt og bruke andre midler..

 

Det har blitt rester i rødt, grønt og hvitt – jeg kommer tilbake til det…hva jeg lager av disse restene..Noe til å ha på juletreet kanskje! ❤️💚 Se gjerne her også Nå blir det rosa stjerneduk 

 

GOD KVELD!

 

 

14 kommentarer
      1. Takk, liker dette mønsteret. Ble fin i julefarger.
        Jeg bruker slike brikker overalt i huset jeg..Har både til jul og ellers.
        Jeg har heklet masse i alle år…Også til mamma..Og de har jeg tatt tilbake..
        Moro å hekle, liker å pusle med det..Og man trenger ikke stresse. Blir ferdig når det blir ferdig..
        Man bruker hodet også, ha en fin kveld! 🙂

    1. Enig med deg, det er fint å hekle. Er glad i Stjerneduker jeg også. Skal stryke den store røde jeg heklet i fjor. Legge den på liten rundt bord. Har også rød og hvite stjerner brikker. Den var i tre ulike størrelser. Heklet i tynnere garn. Den løperen med hjerter du så på IG er jeg kommet godt over halvveis. Blir ca 146 cm lang. Må erkjenne at garnet man brukte på 80 tallet er noe tykkere enn det man bruker i dag. Klem herfra.

      1. Hallo Eva, ja det er morsomt å hekle litt.
        Liker det godt, men rekker ikke så mye om gangen…Dagene flyr..
        Husker før så heklet jeg i pausa på jobben, men det er andre tider nå..Blir ikke på samme måten lenger.
        Nå går jeg heller en tur ut.
        Du er dyktig med nåla, og lager mye fint. Jeg følte nå at Fiol var et greit garn, men tynner garn nå er ikke noe for meg.
        Nyt kvelden min venn 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg