Jukseører kontra juksepatter

Hei og fine kvelden 🙂

Håper DU har en fin kveld og koser deg max. Jeg tok akkurat ut jukseørene mine. Selger det eller?

Eller…

Det skulle det gjort. For det å høre er en meget viktig sans. Vi blir rett og slett handikappet ved nedsatt hørsel eller døvhet.

Derfor meget viktig for oss som har nedsatt hørsel å bruke alle de hjelpemidlene som finnes. Det gjør hverdagen lettere. Blir mindre slitne og mer sosiale. Utrolig viktig. Det gir oss et liv. Et liv til å fungere i jobb så lenge som mulig. Et liv til å fungere blant familie og venner.

Rett og slett ha det normalt som mulig. Så for meg er dette et hjeplemiddel jeg er avhengig av. Ikke for å pynte meg med eller bli sexy. …. ❤️Det er livet mitt.

#høreapparat #blogg #nedsatthørsel

10 kommentarer
    1. Jada, jeg klikket, så det selger. Hører på musikk 🙂
      Forøvrig er det en i slekten med implantater for å kunne høre bedre, så….
      Juksepatter derimot, hva er de for? Babyene trenger dem ikke, og ikke kan mn høre med dem, ikke se med dem, men man kan blotte seg nesten til navlen og bli sett og siklet etter av store gutter, antar jeg.

    2. Koselig med musikk.. Deilig og avslappende. Viktig å høre for å et greit og verdig liv..
      Pupper selger nok mer… Sånn er det bare… Noen vil sikle ganske mye. Men de fleste vil være glad i dama si. Ikke puppene 😁takk for fin kommentar… Ha en super kveld.

    3. Viktig det, å kunne høre. Så skjønner godt at du er veldig glad i jukseørene 🙂 Fantastisk at det finnes sånne hjelpemidler ♥

      Håper du har en fin kveld 🙂
      Klem ♥

    4. Tullsjura! Det er da vel ikke jukseører, ala silikonpupp, du har. Du har da dine egne, medfødte ører. Men du må ha en liten hjelpemotor for å få de til å gjøre jobben sin 🙂 Du får da verken ballong eller strutte ører av høreapparatene? Men så utrolig bra at du setter fokus på dette. Det er alt for mange, innkludert meg selv som er for lite observant på slike ting. Man forbedrer ikke puppenes funksjon med silikon, så det så. Men jeg kan til nød forstå de som gjør det, om de er flat som et forskalingsbord 🙂

      1. Tusen takk. Viktig med fokus på hørsel og gjøre folk mer bevist rundt dette. Så jeg kjører på… Innimellom. Takk for flott kommentar og ha det fint i snøen 😁Fin fin dag.

    5. Mine jukseører ligger i boksen sin i nattbordskuffa. Det er jo slike motlydsapparater for å stagge tinnitusen. Men jeg klarer ikke å gå med dem. Blir bare enda mer bråk i hverdagen min. Tenker du fikk litt ekstra klikk på denne tittelen ja. 😉

      1. Tusen takk. Jeg prøver å bruke mine hjelpemidler. På jobb.. Men her hjemme litt verre… 😁Fikk kanskje litt flere klikk. Tenker ikke over det.. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg