jegholdermeghjemme

 

Hjemme for meg er her på Kråkerøy! Ikke min brygge altså. Men poenget er at jeg prøver å holde meg i ro. Ikke farte så mye hit og dit! Fredrikstad er ikke nedstengt. Her er restauranter og kino og sånn åpen, men stenger tidligere enn før! Men jeg prøver å finne på ting her hjemme da. Er på jobben hver dag og jeg blir sliten også. November er ikke den måneden jeg bygger overskudd!

 

Så blir det turgåing og middag og tur og det igjen. Prøver å lese litt. Litt hobbygreier. Men merker at energien er ikke på topp når man er mye hjemme hele tida <3 Men må prøve å ikke tenke på det. For jeg er jo egentlig en rastløs person som liker å være på tur hit eller dit. Gjøre litt forskjellig. Dra til Oslo. Besøke ungene – men det stopper opp litt nå!

 

Så skal prøve å ha litt mer planer her hjemme! Vasker huset hver lørdag da, men går jo an å styre litt mer på hverdagen. I dag vasket jeg over kjøkkenet, alle skap utvendig. Først med såpevann og så ren klut. Men ikke så gøy – det er mer morsomt å vaske og stelle hjemme når det er lyst og man ser hva man gjør! Jaja, ny dag i morgen. Fredag og helgen banker på døra igjen…

 

 

<3

 

 

Søndagens bilder. Denne uka har det vært tungt og grått! Ikke dirkete tykk tåke, men litt sånn tung i hodet værtype! Håper på ny flott helg da, komme seg på tur – det gir mening! #jegholdermeghjemme og forrige innlegg finner du her: God morgen i mørket 

 

 

Fin kveld videre!

10 kommentarer
    1. du har mange vakre turområder der du bor,det hjelper nok mye når en skal holde seg hjemme :=)og snart er november over hi hi .Nydelige søndagsbilder fra deg,deilig når sola gir så gylne farger i skogen og ved vannet

      1. Tusen takk, ja det er flott her på Kråkerøy. Det gir masse energi å være ute. November er november. Den uka har det vært november fra morgen til kveld! Der været jeg ikke er glad i! Blir tung og trøtt og hodet våkner lissom ikke..<3 Sol og sjø og vann og gyldent snitt er lekkert. Fin kveld da og flott plassering hos deg i dag.

    2. Å komme seg på tur er jo nesten det eneste som gir mening om dagen! Godt vi elsker det….. Skjønner godt at det blir stusselig for deg nå når du ikke kan farte – jeg kjenner på det samme! Jeg har jo likevel farta mer enn deg sålenge bobilen var ute…… da har jeg lissom alt mitt med meg, og trenger ikke menge meg med andre! Får håpe det snart kommer et lys i tunnelen….. god klem <3

      1. Tusen takk, vært en stille høst for meg! Tur hit og dit i skogen er fint det altså. Men jeg trenger å lufte meg litt for å bygge opp energi! Det er sånn jeg er laget…<3 men men vi hjelper med på denne dugnaden og prøver så godt vi kan og holde oss hjemme. Det blir bedre etterhvert. Men tar litt tid dette her…God klem og snart God natt!

    3. Nei det er ikke like lett å finne energien, når lyset svinner som på denne tida. Nå er det såvidt vi ser i sola en times tid,,, noen dager til så er den borte for i år 🙂 Gode tanker 🙂 Klem

      1. Nei, i dag har det gått greit med energi. Men onsdag og torsdag slet jeg fryktelig. Det tunge været gikk utover hele kropp og hode! Og jeg fikk skikkelig ubehag med migrene-lignende tilstand…Annen værtype i dag og da hjelper det på! Klem..

    4. Kjempefine bilder, og takk for at du viser oss perlene dine 🙂

      Det er kjempegodt å komme seg ut en tur når været er fint. Vi har hatt en mild november, og hvis været er bra i morgen går jeg turen min ute.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg