God morgen i mørket

Reklame | Bodylab

 

God morgen, 12. november. Mørkt, men ikke så værst vær! Lønninga har kommet inn, så da blir det julegavehandling denne måneden. Satser på det, og vasking, pynt, og baking i desember! Vet jo ikke hva som skjer, videre…30 tilfeller siste døgn! Det er mye!

Men her er et nytt nettsted som er litt ukjent med. Ta en titt, det skal jeg gjøre! Bildet er fra blomsterkassene fra jobben. Tok bildet i går! Det er håp….❤️

Ta vare på hverandre der ute da. God torsdag videre..Gårsdagens innlegg finner du her: Handleturen 

 

14 kommentarer
    1. Ja nå har lønna kommet i boks og like fort som den kommer inn, så sniker den seg ut igjen i regner som bare ligger der og venter på å bli sjekket ut 😀
      Ja nå blir det snart litt slik pynting og styr… men ikke slett ennå. Selv om julegaten er tent her i sentrum… litt tidlig synes jeg… men det er fordi julebordsesongen har startet.. med de som skal ha lovlige julebords-samlinger…. Jeg tror jeg holder meg langt unna store samlinger 🙂

      1. God formiddag! Ja – det er altfor tidlig å pynte. Jeg orker ikke det julegrisen for tidlig. Blir litt sliten av for mye av det røde rundt meg. Tar stor plass! Blomster og lys er koselig synes jeg. Penger går og regninger skal betales…Klem…

    2. Nydelige blomster med dråper på… Grått og kjedelig vær her i dag… Klikka noen ganger ekstra innom i dag.. så kan du kjøpe litt dyrerer julegaver..hehe.. (vet ikke om det blir mer enn et klikk pr, person per bilde..men )… Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, så herlig takker for det. Ikke vet jeg hvordan det fungerer. Men klikk er klikk og jeg samler opp! Fin kveld videre til deg. Klem.

    3. Håper torsdagen din ble fin 🙂 Det er mørkt ute nå om morgenen. Er glad for at snøen enda ikke har kommet, for det gjør vinteren mye kortere.

      I november har vi hatt det varmere enn vi hadde i april måned. Det sier sitt.

      Gleder meg til å pynte til jul hjemme her. Kommer til å begynne og pynte siste uken i november.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, helt grei den! Gått 2 turer og da er jeg lykkelig. Så koselig å pynte i sent i november. Jeg begynner vel med midten av desember tenker jeg. God kveld og klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg