et godt valg – handletur

 

God kvelden! Tur nr. 2 er unnagjort. Fin temp og deilig ute! Innom butikken i stad og kjøpte litt kaninfor <3 

 

 

Så da har jeg det noen dager. Deilig. Disse store krispy-druene er utrolig gode! Nesten som små tomater i størrelse!

 

 

Julepølse er godt. Skal ha det til middag en dag! Stekes og brunes uten skinn, poteter og saus og kanskje surkål!

 

Det ble kvelden, hadde akkurat besøk av en selger. Gikk sommer-inngangen og der er det ingen ringeklokke. Plutselig stod det en fyr med koffert der i mørket! Takket pent nei jeg, ba jo ikke vedkommende inn nå om dagen. Hadde godt med skilter og alt var merket med firma. Men er ikke glad i besøk av selgere på kvelden! Men nå er det litt nyheter! Innlegget fra i dag tidlig finner du her: morgentanker 11.11. 

 

Kose deg max med et eller annet! Finne hygge hjemme er jo alfa og omega!

10 kommentarer
    1. Selgere blir blankt avvist her hos meg, dag og kveld. Skal jeg ha noe, så får jeg tak i det når jeg ønsker det.
      Nå er vi tilbake til “fange i eget hjem” tilværelsen. Og da er det fint å gjøre det beste ut av situasjonen 🙂
      Turer er jo heldigvis lov da 🙂
      Fine kvelden til deg ♥ Klem

    2. Kjekt å få kjøpt noe grøntfor….. og julepølse er faktisk noe av det besteste jeg vet! Stønn….. det MÅ jeg ha snart kjenner jeg! God klem <3

      1. Selgere er ikke greit. Fly sånn rundt husveggen kl 1830 er i hvertfall ikke greit.
        Deilig med litt klementiner og druer og sånt i huset

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg