Jeg tok hintet….

Hei og fine kvelden…

Da ble det litt oppdatering her hos meg….Hadde tenkt å prøve meg på en liten tur på jobb i morgen…Siden det er jul og sånn….

Det ringte på døra i stad..En kollega kom med julegave fra jobben 🙂 koselig det da…Men jeg skjønte jo at noen sykdom nede på jobben ville ingen ha…Så derfor tenkte de nok så det knaka……hehe…

Helt greit og jeg er fortsatt helt ute av lage….Bare det å stå å røre litt i gryta..må jo ha mat…..Så verker hoftene som besatt…Hoftene mine er virkelig utsatt asså…slår seg alltid på dem….

Litt usikker på om jeg gidder å ta vaksine til året..ble jo sjuk alikevel…

#vaksine #influensa #blogg #lystenning

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg