Jeg tok en vandring

Hei, og fin kveld.

Været lysnet og ble fint. Selv om det er kaldt i lufta så er det deilig å være ute. Turen min ble rundt i Fredrikstad. Skog og sjø går jeg jo hver dag.

Plensahodene, dem har dere sett før. Stille rundt dette nå. For folket var delt. Noen synes det var stygt og stengte utsikten mot elva.

Utenfor en liten cafe fant jeg disse små vakre. De blir vi aldri lei.

 

Snart 8. mars og Katti Anker Møller gjør seg klar til denne dagen. Kvinnesaksforkjemperen. Bodde hele sitt voksne liv her i Fredrikstad. Eller nærmere bestemt Torsnes, bygda jeg kommer fra. Var gift med godseier Kai Møller.

Her står jeg på Kråkerøysiden og tar bilde over til sentrum. Restaurant Slippen med den fantastiske gode maten. Mmm…Favorittsted, men stikker ikke innom der sånn plutselig. Litt dyrt og bør helst bestille bord i forkant.

En svane tuslet rundt parkeringsplassen. Så litt selskapssyk ut.

En diger bolle med krydderte smakte godt. Stakk en tur innom Kaffebrenneriet. Koselig med et lite avbrekk på tampen av turen. Før jeg dura hjem her og lagde meg middag.

Håper du har hatt en fin dag og kos deg med kvelden,

klem Solliv ❤️

#blogg #fredrikstad

8 kommentarer
    1. Ja det var ikke småtteri til vandring 😀 Fra innedag til fotorunde de luxe, var ikke veien veldig lang 😀 Herlige bilder, tusen takk for rundturen 🙂

    2. Tusen takk for den fine turen rundt i byen 😊 Det ser ut til at våren har kommet lenger hos deg, og ikke bare det. Mye renere på bakken. Ha en fortsatt fin søndagskveld 😊

      1. Tusen takk.. Ble en fin lang tur… Hele dagen gikk plutselig… Hehe..
        Ja.. Det våres her.. Men ser det er meldt snø til uka… Vil ikke ha… KOS deg med kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg