Jeg tenner mine lykter….

Hei, er så koselig med lys i mørket.

Jeg fikk sånne led-lys til jul fra gutta. Hadde de inne her i hele jula og januar. Brukte de som vanlige telys. Men de tenker selv. Lyser i 6 timer og slokker i 18 timer. Kjekt…

 

Men batteriene ble utladet. Så jeg la de i en skuff. Men nå har jeg skiftet batteri. Og tenkte jeg kan putte de inn i hagelyktene mine…ble fint synes jeg. Lysa gikk på nå og slokker etter 6 timer.

Koselig med litt lys bak på plattingen og for naboene…

Lyktene er fra Plantasjen. Hadde to gamle og kjøpte 2 nye i vinter.

 

#lykter #avogpå

14 kommentarer
    1. det var koselig i hagen din nå ja,kjekt med lys.Desverre er ikke disse lysene vanntette,så blir det regn anbefaler eg deg å ta telysene i hus så dei ikke blir ødelgde,har fått ødelgt lys pga av regn eg

      1. Koselig med lys i hagen. Jeg får følge med litt. Nå er det stabilt og klart… Tar de inn når regnet kommer.. For de lysa er kjekke og vil ikke ødelegge dem. Takk for tips. God natt 💚

    2. Så fint 🙂 helt greie lys som ikke ”eter” batterier 🙂 Vært på farta i hele dag,, så ikke vært inne på bloggen omtrent 🙂

    3. Det er koselig med lys og lykter.

      Fikk en sang inn i hodet ved overskriften din “Jeg tenner mine lykter”…………

      Ønsker deg en fin fin dag!

    4. Flott uttrykk med en opplyst vårkveld ♥
      Jeg har en lampe som er sånn, som jeg skal henge ut på terrassen. Må først skifte batterier i den. Og på terrassen har jeg tak over deler av den, så da vil ikke vær og vind gjøre skade 🙂
      Koselig hos deg ♥

      1. Ja du får skifte batteri og henge deg på med lys og lykter ute… Koselig det helt klart… Skinner fint i 6 timer og så slår de seg av.. Så går de på til kvelden igjen..deilig med tenkende lys… 🍒💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg