Jeg strikker skjørt

Hei igjen..

Er jo ikke helt frisk, så bruker tida på ipad og strikketøy. Fine hobbyer synes jeg. Jeg fikk garn til jul. Islandsk ull, jeg tenkte….hva kan jeg lage av dette…Jeg lager jo ikke oppskrifter selv. Så må ha tips..Jeg hadde fått denne boka av nissen. Til Solveig, Fra Solveig….hehe…flink nisse i år. Selv om ungene synes det var barnslig….

Så da bledde jeg i boka og fant dette skjørtet. Strikker som et skjerf bare breere. Og syr sammen. Det brukes et mønster som går over 4 omganger…

Veldig  enkel oppskrift, og jeg synes det var lekkert…

#garn #skjørt #strikke #julegave #blogg

 

8 kommentarer
    1. Strikkeskjørt har jeg lyst på også😊 dette ser jo veldig fint ut. Kanskje det skal bli mitt neste prosjekt. Legg ut bilde da du er ferdig da 😊

      1. Tusen takk. Ja. Det skal jeg gjøre. Klassisk og fint skjørt.. Håper det blir bra. Bruker annet garn. Måtte jo bruke det jeg fikk til jul. Sikkert ok. Strikker et rektangel og syr det sammen. Enkelt. Enkle er det beste noen ganger. Og mønstret er enkelt dobbel perlestrikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg