jeg snur i døra

 

Hjemme igjen da. Pleier å ha litt rutine på bloggen min om dagen. 2 innlegg hver dag. Synes det er litt greit jeg. Da henger man med her i bloggens verden. Jeg henger jo ikke med i livet på en måte…faller litt ut! Men skrive her inne går greit!  Noen dager lager jeg innlegg på morgenen før jobben. Fikk ikke gjort det i dag. Kan lage det ferdig på kvelden også og publisere det senere. Men i går kveld var jeg hos frisør og det tar fort et par timer.

 

Dagen rant ut i sanden. Kan ikke rekke alt, men selve livet må vi rekke før blogg. Hvis ikke blir det jo helt helt feil. Hvis man bare er på sosiale medier og blogg og alt som er. Så rekker vi jo ikke leve….:-) Sånn kan man ikke ha det! Gjøre noe nyttig først før alt det andre som bare er tidsfordriv eller hobby. Min hobby er er å gå. Det kan du lese om her: min hobby etc…. Etter det har jeg mange andre ting å pusle med! Men jeg er nok veldig glad i gjøre ting!

 

Hvis jeg vet jeg har mye å gjøre i huset, så gjør jeg det før noe annet…Er nok en bitteliten maur. Eller kanskje en skogsmaur! Nå er det på med lue og ut på tur i hvertfall <3

 

Dine gode gjerninger følger deg som en usynlig hær, helt til du begynner å snakke om dem, da forsvinner de som dugg for solen.

 

 

10 kommentarer
    1. ja det er sant,bloggen tar en når dei andre tingene er unnagjort,jeg har fått vasket 2 maskiner med klær,gått tur og tømt vedovnen for aske,fylt opp vedkurven så det er klart til kvelden,nå skal jeg kose meg og kvile foten ,ha en fin tur da

      1. Tusen takk, ja må gjøre nyttige ting før blogg. Hvis ikke blir det tullball. Må ut og lufte hodet jeg nå og pusle litt her inne etterpå…:)

    2. Ja du store min 😀 Her er det full fart i både svinger og rette strekninger 😀 Pjuhh. blir småsvett bare av å lese 😀 Men har i alle fall vært på fysioen og herja litt idag. Langt fra alle dager jeg får laget to innlegg. Så får nå blogglista klare seg uten meg innimellom 😀 Lykke til med tur og greier 🙂 Klem

      1. Tusen takk, henger med på bloggen så godt jeg greier…da. Må ikke gi opp vettu..Og tur ble det i øs og pøs….Klemmer til deg.

    3. Flinke deg😊 Du har nok en skogsmaur eller 2 i baken😃

      Tusen hjertelig takk for den beste gaven jeg kunne fått i dag😃 Den lyste virkelig opp en ellers så grå dag.

      Du er bare et helt herlig menneske, med et hjerte av gull❤❤

      1. Tusen takk, hehe…er nok en skogsmaur i baken her ja…
        Så hyggelig at du likte gaven. Jeg liker å overraske litt her inne på blogg. Det synes jeg er koselig. Og det var stusselig i kurven din med bomullsgarn. …Har kan du lage håndkle, eller grytelapper, eller kluter. Liker dette garnet veldig godt jeg <3 Klemmer og fin strikkekveld.

    4. Blogges må det – jeg har mine rutiner, jeg også! Hver kveld etter at jeg er ferdig med å gå, setter jeg meg ned! Svarer på koselige kommentarer, og leser alle vennene mine sine blogger – og kommentarer! Så lager jeg ferdig morgendagens innlegg – det legger jeg ut hver morgen før jeg drar på jobb! Jeg storkoser meg med det! KLemmer <3

      1. Tusen for at du deler din gled ved blogging. Flott rutine du har. Veldig bra og veldig gøy. Lurt å lage ferdig på kvelden <3 klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg