Jeg sitter litt her og der

 

Det er kveld her i stua…

 

Det er sånn at jeg flytter meg etter hva jeg har tenkt å gjøre på kvelden. Ser jeg TV så sitter jeg i sofaen..Vil jeg strikke så setter jeg meg bort i godstolen..Jeg er den som ikke strikker sammen med TV..Hekle kan jeg gjøre foran TV, er rar sånn.. (bildet er fra en strikkebutikk i Gamlebyen..).Mitt bilde altså, men ikke hjemme hos meg! 

 

Men altså vil man hygge seg med bøker, strikketøy, radio eller blader så er det godstolen som gjelder for meg..TV ser jeg ikke så fryktelig mye på! Idrettsgalla gidder jeg ikke se på..Det fenger ikke! Kunne satt på en serie..nok av dem! Men i kveld vil jeg kose meg i godstolen!

 

Husker du Når grøten kommer og jeg vurderte å besøke mamma ved å gå..Vel jeg gikk, så kom naboen kjørende og lurte på om jeg ville sitte på og jeg ble kjempeglad..For veien var helt ille..sørpe over det hele..Mamma fikk jeg besøkt og jeg gikk innom butikken og gikk hjem, da det går lite busser her på øya på lørdager..hjem måtte jeg jo..Men i dag hadde det vært enklere å bruke bil altså! Men jeg gikk, fikk trim og vasset i sørpe opp til anklene..svett og følte meg godt trent da jeg kom inn døra her! Så nå blir det godstolen resten av kvelden hos Solliv! Så da sier jeg bare God kvelden….Til DU/DEG/DERE ❤️

 

Arkivbilde fra Oslo før jul
16 kommentarer
      1. Tusen takk god trim ble det virkelig…
        Dessverre, så må jeg gjøre ferdig noe før jeg begynner med noe nytt! Men skulle gjerne hatt denne kurven med garn her nå…Så herlig glad av å se dette! 🙂
        God kveld, og kos deg masse du også.. 🙂

    1. Godt å slange seg i godstolen – det gjør jeg også nå! Men – jeg ser på Hver gang vi møtes…… og leser blogger…. og drikker rødvin! Du har fått god trim idag – kos deg nå, vennen! Klem <3

    2. Da har du fått god trim i går… med snø opp til knærne… phu det krever sitt det… Godt å slappe av i godstolen da 🙂 VI så på Idrettsgalla men det var ikke noe å skryte av… så startet vi på en ny serie på NRK EVY livet eller noe slikt… ser ut som en fin serie 🙂
      Lag deg en god søndag 🙂 klem

      1. Godt med trim når man setter seg ned for kvelden…Da er man sliten og god i kroppen.
        Så kjekt sånn..
        Den serien så jeg reklame på..Skal sjekke ut..
        Ha en flott dag! Klem 🥰

    3. Du fikk god trim og besøkt din mor. Den garnbutikken må du innom en dag. Har godstol i nærheten av vedovnen. Hekler mens jeg ser tv eller en serie på nettbrett. Kuttet ut pc for godt når macen takket for seg etter seks år. Ha en nydelig søndag.

      1. God formiddag. Dagen i går blev mye trim med alt det balet i snøe og slaps..
        Forferdelig forhold, men nå minker det på snøen og det er deilig.
        Vedovn og godstol er godt for kropp og sjel, da koser man seg. Ønsker deg en strålende dag, klem…

    4. Det er veldig deilig å sette seg i godstolen og kose seg når man har vært ute på en tung tur.🤗 Her er det også mildvær i dag, men det varer nok ikke lenge før det fryser på igjen.
      Det er bra at du har mange interesser og alltid noe fint å holde på med.🧶🌟
      Ha en fin søndagskveld!🤩

      1. Tusen takk, ja det er koselig å holde på med masse forskjellig synes jeg.
        Ikke bare sitte og se TV og kope..Nei, det er ikke meg.
        Godstolen er deilig, sitter bedre der enn en sofa synes jeg. Deilig å sitte å lese og sånn..
        Kos deg masse med kvelden da 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg