Jeg så etter tegn

 

God ettermiddag…Jeg har gått tur og tittet rundt meg for å finne motiver. Ikke alltid man finner “noe” her på landet. Ved sjøen er det alltid motiver. Men jeg gikk ikke til sjøen i dag. Litt støl i kroppen i dag også. Så skal legge meg litt på sofaen etterpå 🙂 Gravde ned resten av kabelen i går. Så tok vel på en gammel skrott. Jeg har jo fått fiber og mandag kom Det kom 3 menn med kabler Så i går fikset jeg resten på utsida så det ble pent! 🙂 

Bilde over er noen løker som ligger i en pallekarm! Der grodde det veldig! Bare tømt litt rusk og rask i den karmen jeg. Noen potter med løk…

 

Over og under her spirer det grønt fra et tre/busk. Vet ikke hva det er jeg. Grønt var det altså! Dette fant jeg ute på turen min i dag!

 

Hvordan er det hos deg? Litt grønt eller fremdeles bare røde nisser! Nissene her har åket ut! De var ikke i form i år 🙂 Bare stod der lissom. Spiste ikke opp grøten sin engang! Ikke bra!

 

En fin ettermiddag videre…

10 kommentarer
      1. Tusen takk. Er det og moro å finne tegn til våren (men det er for tidlig) for det kommer sikkert mange perioder med kulde..Klem til deg.

    1. se der ja,vårtegn liker vi og grønne blader er jo herlig :=) løken får du legge litt jord rundt så blomstrer dei når våren kommer på rett :=) her lyser julelysa ennå i hagen,mannen skal få ta dem på lørdag når det er lyst ute,har knytt lysslynga fast så en må ha dagslys for å få det av :=) inne har jeg julelys i vinduene ,og englene er fremme,juletreet derimot og nissene er borte vekk,eller vi har et lite ca 60 cm høgt juletre på sjenken,den er også fremme ennå hi hi ,jeg greier ikke rydde det vekk og mannen ,han orker ikke etter jobb,så det får bli til helgen :=) men det er bare koselig vi har ennå ikke kommet til 20 dags jul .
      Det er ikke snø hos oss annet enn i fjella så mulig det spirer litt ,men det får bli noen dager til før jeg går ut og titter :=) ha en fin kveld da

      1. Skikkelig fint, med litt vårtegn. Ja, jeg må få mer jord rundt disse løkene..:) Det haster da ikke med å rydde vekk jula. Det er jo lunt og koselig. Har ikke tatt vekk alt jeg heller. For det er mye greier man drar frem altså. Så har ryddet litt i kveld. Men enda er det litt! Mannen må ikke stress med dette 🙂 deilig å kose seg litt i sofaen når han kommer hjem vettu…Lørdag er fin dag til å pusle med sånt..Fin kveld da.

      1. Nissene var ikke farta i år. Men håper du er i farta skikkelig snart og greier dette tempo. Du har slitt i høst vettu…Så må ikke brenne deg ut nå da! Klem..

    2. Altså du altså. Her er vel en meter tele, selv om det har vært mildt lenge. Tror jeg venter et par måneder for å herme etter deg 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg