Jeg rekker ikke over

Hei og God morgen 😀

Jeg har vært oppe i mange timer. Lørdag her i heimen. Tida flyr. Denne uka har det vært hektisk på jobb. Så jeg prioriterer lange turer når jeg kommer hjem. Og så er det middag og litt rydding og vipps har den dagen gått.

Blogging kommer og går og det har vært trøbbel på blogg.no pluss at jeg har vært litt stresset inni meg. Men bedre nå håper jeg. Ser at flere her inne har 5 – 7 innlegg om dagen. For meg er det helt umulig å rekke og lese over alle. Kommentere kan jeg bare glemme 😀 Blogg er blogg.  Så jeg tenker alle og en får styre med sitt. Enten om det er 7 innlegg om dagen eller 1 innlegg i uka.

Men savner litt sånn gode gammeldagse blogginlegg som er litt nyttige og man lærer litt av 😀 Men det er min tanke.

Setter inn dette bildet (fra Enhus her om dagen), veien blir til når man går. Sånn er det vel her på blogg også. Nå er det litt vår i lufta..og kanskje fylles det opp med litt vårlige sysler her inne. Det liker vi jo å lese. I hvertfall jeg. Elsker å lese om frø og planter og busker og blomster og hagestell.

Ønsker deg en fin dag om du er på hytta eller i leiligheten eller huset på landet. Her skal jeg handle litt for meg selv. Har lapp. Viktig med lapp, hvis ikke blir det masse ekstra greier man kommer hjem med. Og så blir det å handle for mamma. Det har jeg ikke lapp. Det blir å prøve og handle  det vanlige. Det nytter ikke ringe til henne og spørre hva hun trenger. Hun svarer bare melk og brød. Henger nok igjen fra da vi ungene var små…..😀

Klem Solliv ❤️

#blogg #tankerrundtblogg #mangeinnlegg

4 kommentarer
    1. Hei og god dag 🙂
      Viktig å roe ned litt, også i forhold til blogg og andres blogger. Ingen får lest alle innlegg hos de mest aktive, og det er helt greit. Ikke stress med det. Pust og bare vær til 🙂
      Har selv tatt meg selv i nakkeskinnet, for merka at bloggen ble et stressmoment, og det skal være en kilde til glede og kos for meg. Roet ned på daglige innlegg, til 3 daglig siste daga, og mulig jeg går ned til en daglig av og til. Kanskje pause noen dager. Har kuttet ut mange blogger jeg fulgte, som et ledd i bloggavstressingen. Og jeg vil ha tid til å virkelig lese innleggene til deg jeg følger, og gi ordentlige kommentarer.
      Nå følger jeg kun de jeg virkelig liker, som skriver om ting jeg liker å lese om. Hva folk har kledd seg i gjesper jeg litt av. Vi liker alle ulike ting, og det finnes blogger for alles smak. Du liker å lese om vår og blomster osv. Jeg liker å lese om menneskelige ting, dypere tanker, kreative sysler, ting som berører, og folk som ikke tar seg selv høytidelig, dvs humor 🙂
      Kos deg med handling for deg, og med å kjøpe brød og melk til mor 😀
      Håper dagen gir deg mange gode øyeblikk, at du ser noe fint som gjør deg glad og at sola skinner litt på deg 🙂 Klem

    2. Tusen takk. Viktig å tenke blogg som hobby. Ikke la den bli livet liksom. Men å skrive når man har lyst og overskudd. Jeg følger ikke mange blogger lenger.. Blir for masete.. Nye blogg no… Stresser folk med lista. Og folk har opptil 7 innlegg pr. dag. Sier seg selv at det er litt mye å lese og kommentere. Jeg orker ikke. Om folk poster innlegg er annen sak. Det må folk bestemme selv. Jeg liker som sagt litt hus og hage og sånn. Og bilder. Jeg følger en strikkeblogg fast. Den er jeg glad i. Men har rett og slett ikke tid til å lese meg opp mer. Høres fornuftig ut at du roer ned.. Gå turer og prat med venner. Være ute.. La armer og skuldre få hvile litt… Ta litt pause… Vi skal da ikke rekke toget eller komme på toppen av det høyeste fjellet i Afrika… Stor klem herfra…. Nyyyt kvelden. 💞

    3. Alle finner sin vri på dette med bloggingen. Jeg ser mange legger ut flere innlegg, mange. Og noen ganger gjør jeg det selv også. Jeg nøyer meg med å kommentere et innlegg hos hver jeg følger pr dag, hvis det er travelt. Finner et jeg har spesielt lyst å lese og kommenterer der. Rekker ikke mer. Og å svare på kommentarer prioriterer jeg NED, for å besøke andre i stedet. Jeg rekker ikke svare, for jeg jobber 100 prosent, og etter kl 18 og før jeg legger meg er det begrenset hva jeg rekker. Man må prioritere 🙂 I dag har jeg vært på besøk, koselig <3

      1. Ikke sant 😀 Tar litt for mye tid… Så får finne på noe lurt jeg å…. Jeg tenker at jo flere innlegg det kommer fra samme person mindre gidder jeg å lese…. Blir motsatt.. Innlegg blir jo ikke bedre om det er 7 innlegg.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg