Jeg måtte logge meg inn

Hei og fine kvelden.

Jeg måtte logge meg inn igjen nå i kveld. Kommentarer hadde hengt seg opp. Så logget jeg meg inn og så løsnet det. Bra. For jeg liker å svare de som kommenterer hos meg. Synes det er høflig å gjøre det. Og jeg liker det…Når folk gidder å skrive en kommentar så må jo jeg gidde å svare….Er ikke det logisk da..For meg er det det asså.

Nå er det straks bingen, snakkes sikkert i morgen…håper jeg. Jeg liker å være her inne på blogg. Så mange koselige mennesker og fine blogger.

Det gjør livet mitt fint ❤️

Ønsker DEG også en fin jobbedag… Carpe diem

#blogg #kommentarer

14 kommentarer
    1. jeg svarer også på alle komentarer ,og når jeg komenterer hos dere,så titter jeg innom innimellom for å se om det har blitt svart tilbake igjen ,noen ganger har det andre ikke :=) håper du får en god natt søvn,skal finne køya snart eg også

    2. Bra du fikk orden på blogguordenen 😉
      Du, jeg er SÅ enig! Bloggere som ikke gidder å svare, vel.. de gir jeg opp å besøke etterhvert. Det er uhøflig, og – synes jeg – rimelig arrogant. Det trenger ikke være så mange ordene i svaret, men det betyr noe for den som tok seg tid til å skrive, etter å ha lest ordene dine 🙂
      Ha en fin torsdag <3

      1. Tusen takk. Man bekrefter jo på en måte at kommentaren er lest og at man setter pris på sine lesere… Man er da ingen maskin.. Men et menneske. Og man svarer jo ellers i livet hvis noen snakker til deg.. Ha en fin dag videre..

    3. Ja, jeg svarer på alle kommentarer. Liker å gjøre det, og synes det er koselig å finne svar på mine kommentarer til andre. Sånn er det bare. 😉
      Veldig fint bilde av deg! <3

    4. Jeg får store problemer med å rekke å svare innimellom jeg i hverdagene. Det er så travelt, at om man må velge bort noe velger jeg heller bort å svare, enn å IKKE besøke deg om du skjønner. Jeg må prioritere innimellom. Og da er det viktigere at jeg besøker andre føler jeg 🙂

      1. Ja ser den jeg.
        Men for din egen skyld så taper du nok 50 klikk pr. dag. 3 innlegg og kommentarer på det..blir nok 50 personer som ikke tar en dobbeltklikk for å se svaret 😲😎 for å sette det på spissen.. 💞Klem herfra nå..

    5. Du er god du ♥
      Jeg forsøker å svare iblant, men når ikke over alt. Sliter for mye med andre ting som tar mye energi. Får nok ta et res snart, for det er sant som du sier, det ER høflig å svare ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg