jeg måtte jo

 

Sånn er livet mitt. Jeg må alltid innom et Mammutsalg – selv om det er litt lureri. Det kan du lese om her: Mammutsalg – billigere før! 

 

 

Jeg kjøpte en strikkebok. Gjør alltid det….Mange flotte oppskrifter av kofter, tepper, grytekluter, skjerf, kluter m.m. Og mange fine fortellinger! Så dette er en bok man også kan lese!

 

 

Oppskrift på klut og pads! Alltid nyttig å ha selv eller gi bort. Testet ut jeg og har strikket en pads i rosa! Litt annen vri enn de andre jeg har laget!

 

 

Denne måtte jeg bare ha, elsker jo blomster! Kan veldig mange navn jeg altså. For jeg husker det fra skolen, men denne boka er helt utrolig. Så mange blomster/planter jeg ikke har sett før!

 

 

I boka er det vakre tegninger, ikke foto! Dette gjør jo at vi ser mange flere detaljer! 

 

Du finner den her: VILLE BLOMSTER I NORGE og den strikkeboka finner du her: TO RETTE OG EN VRANG  

 

 

M A M M U T S A L G 

13 kommentarer

Siste innlegg