jeg må bare beklage

 

God torsdag…Det er torsdag og ikke lørdag. 1. mai var på en lørdag i år! Altså forrige helg ble det to søndager etter hverandre. 

 

Så da ble det ikke Gåskole..Jeg vet jo at det er det dere venter på hele uka! Hehe… Følg med på lørdag – da kommer det et nytt innlegg. Beklager igjen og mens du/dere venter i spenning så kommer siste utgave her: Gåskolen 17/2021 – føler du deg fanget? 

 

 

Kalenderen viser 6. mai og skogen er lysegrønn! Deilig farge og deilig årstid. Bare å kose seg hver eneste dag! 

 

 

Snart helg….alltid deilig…

12 kommentarer
    1. Jeg skal ut å gå i helgen 🙂 På hyttetur, og traske i et område som heter Ringkollen 🙂 Gleder meg til å bruke kroppen litt 🙂

    2. Nå er det skikkelig vårgrønt ute – håper bare at det blir litt varmere snart! Og gåskolen savner jo jeg iallfall….. så kommer du jo sterkere tilbake <3

      1. Deilig med denne grønne vakre fargen…Nydelig.
        Å jo da….bare glemte at det var lørdag! Hehe..

        Klem og fin kveld og kos deg masse på tur altså…

    3. Har traska og gått rundt huset, i Hagen, på tredemølla,,, tralala, men vet du fnyser litt av det 🙈 Men det kommer bedre tider, lover 🤗

      1. Synes du var innmari flink jeg. Godt i gang og nå som det blir varmere i været og sol
        og vaksine er på plass…Det blir bra vettu….Bare til å gå videre….Klem…

      1. God morgen…deilig med tur. Få litt luft. Men kald vind er ikke deilig å være ute lenge i ..Best å ha på lue og gå i skog da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg