jeg lagde det sjøl

 

Her om dagen skrev jeg om en lys-vase jeg så i en blomsterbutikk. Den var dyr, kosta 249.-

Les om innlegget HER

Så da kom jeg meg på loppis idag av en grunn. Se etter en vase som egnet seg. Det fant jeg ganske fort. Titta litt rundt og fant en kaffekopp og et fat fra Laura Ashley også. De tre tingene betalte jeg en femtilapp for. 

Denne vasen her var 17 cm høy og med en diameter på 11 cm. Ganske tung. Ikke noe stempel eller sånn på. Som sagt helt perfekt. Fylte på med litt kaffebønner fra et lager jeg har. Som jeg bruker til sånne ting. Litt steiner jeg har funnet og hyssing hadde jeg. Surra rundt en flat stein også. For å få litt kontraster. Så da ble det kos her i heimen 🙂 moro med noe nytt.

 

 

Ble helt fint dette synes jeg og billig var det lell…

 

16 kommentarer

Siste innlegg