Dette kan du lage sjøl

Hei og god kveld 🙂 Det ble et bad nå i kveld også. Deilig. Må passe på nå for badevannet er nydelig. Dette er det jeg lever for hele vinteren. Drømmer tilbake om… Bade i sjøen. Jeg bare er så glad i det.

 

 

Jeg var innom en blomsterbutikk i dag for å bestille blomst til en kollega. Liker å dra innom å prate med folket der og betale med det samme. 

Men se denne lysvasen til denne prisen. Det vil jeg påstå at man kan klare sjøl ja til en ganske så rimeligere penge.En enkel glassvase. Dette får man til en grei pris. Sand eller kaffebønner i bunnen. Små skjell over dette laget av sand. Et enkelt kubbelys. Og en bit med hyssing. Ikke sant, og mer skal ikke til for å litt kos i heimen utover sensommeren. Begynner jo å bli mørkt om kvelden nå. Her jeg bor er det mørkt ved 2200 tiden. Spørs litt på været da. Litt sånn tunge regndager tidligere mørkt. Men akkurat det liker jeg. Finner ro og sjelefred. 

 

Møtte en liten måke ved svaberget. Er jo litt fin da.

 

Nei, nå skal jeg ikke oppholde deg lenger. Kos deg da! Klemmer herfra Solliv.

 

8 kommentarer

Siste innlegg