jeg gjorde en bommert

 

God kveld! Helga går fort selv om vi ikke skal gjøre så altfor mye sammen med andre mennesker! Så holder meg mye i ro jeg. Bildet er ikke fra i dag…

 

Men mamma må ha besøk. Jeg var der hos henne på fredag og hentet en haug med vask! I dag var det klappet og klart for levering. To fluer i en smekk tenkte jeg. Tar med banan og vann og lue og votter i en bag slik at jeg kan gå tur der ute på bygda etter at jeg hadde besøkt mamma!. Kjørte avgårde og den som hadde glemt tykk genser – det var meg. Bare en innegenser og boblejakke (ikke dunjakke). Litt lite for tur, det turte jeg ikke, å bli frossen og kald! Så besøket gikk jo greit, men så var det bare å kjøre hjem her og finne en genser og gå herfra! Går greit det altså, men noen ganger litt gøy med variasjon! Så det ble en bommert! 

 

Men du, dagens lykken er: utedassens venner 🙂 I morgen kommer jeg med en ny hverdagslykke – følg bare med! 

 

 

Lykken sniker seg ofte inn den døren du ikke visste stod åpen.

10 kommentarer
      1. Nei, det tar jeg ikke sjanse på! Det var lurt – skal legge en genser i bilen. For har sikkert 100 her inne….hehe…Så var jo ikke det det stod på. Bare glemte meg bort i farta!

      1. Det var litt kjedelig for jeg hadde så lyst til å ta en tur til barndomshjemmet mitt! Hadde jeg bare hatt på meg den genseren da jeg dro ut døra. Men ble litt styr med alle posene og veska og bag. Klem..

      1. Innegenser og ikke varm jakke ble altfor lite. Så får gjøre som Connie sier. Ha en genser liggende i bilen, det var jo kjekt! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg