jeg er stolt av dere

 

Mange av mine lesere har kommet seg ut på tur i dag! De som ønsker å oppleve noe blir gladere! Du har et valg hver eneste dag! 

 

Jeg har også vært på tur! Men det varmer meg langt inn i sjelen når jeg får tilbakemeldinger at flere har endelig kommet seg ut på tur! Noen med kaffe og mat og andre som sier det er første turen siden november! 

 

 

Dagen blir bedre av å komme seg ut!

 

 

Og hvis man vil – møter man på flere valg! Men det største valget tok vi da man vi gikk ut den døra!

 

 

Til og med litt snø….på min tur i dag!

 

Men du ha en vakker kveld! Snart er denne flotte ferien over! Jeg har storkosa meg hver eneste dag og følt meg GLAD ❤️ Årets første gåskole finner du her: gåskolen 1/2021 – hva venter du egentlig på? Nissen?  

 

 

God klem der ute til DEG

 

 

6 kommentarer
    1. her må eg si god dagen for vi er langt ut i en ny dag ,har ikke kommet meg ut ennå men eg skal :=) venter på middagsgjester og dei er vist litt seine ,håper no dei snart dukker opp så dagen ennå er lys etter middagen :=) ha en fin dag du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg