Jeg ble mossing for en dag

Hei, da var jeg hjemme igjen. Været var litt guffent i dag. Så hadde ikke lyst til å gå her på Kråkerøy. Så jeg tok toget til Moss. Tar ca. 25 minutter. Tusla rundt og det var skikkelig rufsete vær. Dagen hadde vel vært bedre med sol. Men gikk rundt ved kanalen og oppi gatene.

Her nede ved kanalen. Sikkert fint å bade når det er sommer og sol.

Store sitteplasser i glade farger.

 

En statue, på en rotete parkerinsplass. Trist at kunst blir plassert på et slikt sted. 

 

Mye krakker i Moss..

 

Fretex-butikken var enorm og så mye fint. Masse møbler også. Her strømmet det til med folk. Her kunne jeg kjøpt masse hadde jeg hatt med bil. Virkerlig klasse over seg.

 

Og litt tagging ved ved et sted ved jernbanen. Men skal jeg være helt ærlig virket byen rotete. Et digert kjøpesenter som ikke hang sammen. Var lissom ikke et bygg, men mange. Var merkelig. Tok meg en kaffe og horn på et bakeri. Men fant lissom ikke et kult sted å spise..

Alt i alt får byen terning 3 av meg…Har vært der før altså. Men ikke gått på kryss og tvers som jeg gjorde i dag..

6 kommentarer
    1. Flott Mosse reportasje 🙂 Vært i Bodø siden i går. Men ikke så mye reportasje fra sykehusets indre liv 😛 Annet å tenke på .. liksom :O

    2. Helt enig med deg. Moss er ikke noe FIN by. Dårlig planlagt. Mange som kan gjøre byen fin etter dårlig terningkast før. Drammen var jo elendig og er nå superfin 🙂

      1. Tusen takk 😀
        Koselig med en tur et annet sted enn det man pleier. Får ta en tur til Moss en dag med sol og varme. Så får jeg se om byen er bedre da..
        God søndag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg