Jeg begynner med noen bilder rundt Dronningsparken og slottet

 

God lørdag…

 

Jeg var jo på jobb i går og var litt spent når jeg kom derfra. Da det var en del ting å gjøre. Men jeg fikk sluttet når jeg skulle. Så da rakk jeg 1400 bussen inn til Oslo. Rota litt rundt på bussterminalen i Oslo. Da det er gjort om og jeg ble litt surrete. Men tusla etterhvert oppover mot Gant butikken. Sønn min har kontor like ved. Så satt jeg på Baker Hansen og ventet så lenge. Til han var ferdig på jobb. Innom salget på Gant. Han skulle ha et par gensere. Klassiske som er kjekke til å bruke på jobb. Tok ikke bilder av det da.

 

Dronningparken var åpen og vi gikk inn.

 

 

 

 

I parken står det også et lysthus. Det er der dronningen som regel blir intervjuet. Tok ikke bilder av dette lysthuset da. 

 

 

Fikk lov til å ta bilder her da. Men klar beskjed. Utenfor ringen og ikke nærmere.

 

Hvis noen lurer. Så er skjorta fra Ganni. Denne har jeg hatt i årevis. Blir ikke lei. Og skoene kjøpte jeg i sommer til bursdagen min. Birkenstock. Gode å ha. Orket ikke joggesko i går. Det var så deilig sommervarme. Buksa kjøpte jeg her om dagen til 1/2 pris. Dansk merke. Litt artig ved anklene..Merket skrev jeg om  HER

 

Det ble jo litt bilder rundt om kring. Vi går jo masse. Skulle ikke i flere butikker. Så da blir det å spise litt og gå rundt og kikke. Så blir flere innlegg fra turen. Her var bare noen få fra Slottet og parken…Så henger du med. Så får du se litt mer av Oslo du også 🙂

 

Heng med…..

4 kommentarer
    1. Så flott.. der har jeg faktisk aldri vært 😀 Tusen takk for omvisninga. Prøver å få med meg det meste dere legger ut. Mine innlegg ser ut til å være uvelkomne på forsida.. men orker ikke styre med å finne ut hvorfor 😀 Ha en vakker lørdag 🙂 Klem

      1. Tusen takk, veldig fint der. Kommer litt innlegg etterhvert. Er jo gøy å dele bilder. Ja, du bruker litt feil ord. Profilering, markedsføring, sponset etc….Alle slike innlegg kommer ikke på forsiden. Da må du merke innlegget som reklame. Eller bruke andre ord. Tips…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg