tips til innkjøp

Hei, da henger vi bort arbeidsuka. Ikke sant. Det er helg. Jeg har tatt den vanlige runden med vask og puss her i huset. Liker å få det unna på fredag. Eller lørdag formiddag. Så det er litt ok her inne. For støv og skitt blir det. Nå som vinduer og dører er åpne så kommer det masse inn den veien. 

 

I går var jeg innom Biltema skulle ha noe greier til veranda. Sånne hjul til å ha store blomsterpotter på. I det jeg skulle betale. Så så jeg disse hengerne. Mange fine farger. 8 i pakka. Og kosta bare kr. 30. Synes det var et kupp. Tynne og fine slik at man får mange på stanga i skapet. Jeg liker å henge opp mest mulig. Lettere å finne ting og tang da. Jeg har altfor mye klær. Mye klassisk. Det kan man jo brukte år etter år. Så hvis det kommer regn i helga så skal jeg rydde litt igjen i klesskapet. Mange skjorter har jeg og bruker dem på jobben. Skjorte og bukse er helt greit jobbantrekk synes jeg. Kjøpte meg forresten en grå klassisk bukse i dag. Var på halv pris. Dansk merke. 2 ND ONE. Så da skal jeg henge opp den på ny henger. HER FINNER DU DET MERKET sjekk linken så ser du det merket jeg mener.

 

 

Skal drikke en kopp te og etterhvert blir det vel noe varm mat. 

 

orden i sysakene er jo det beste..

8 kommentarer
    1. Du har alltid noe på gang 😊Her har vi såvidt begynt å rydde i noen skap. Men går tregt 😛 Blir vel mer etterhvert. 😊 God helg 😊

      1. Ikke sant, noe på gang må man ha…Inne og ute. Nå litt innevær. Ruskete vær i dag. Småkaldt. Får se om det blir litt rydding i morgen.

    2. fine kleshengere,og gode kleshengere får vi ikke for mange av,jeg har noen som likner,i bobilen kjøpte jeg en sort med flosset stoff på,da glir ikke kledene av hengerne og i bobilen er det jo litt trangt om saligheten,så det er lett at klea glir av :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg