Januar er en ja måned

Hei…..Går det bra? Det går unna med januar. Måneden med 3 stavelser og begynner med JA. Ja er et positivt ord. Så da er jo januar det også…Vi er så frempå i januar. Vi skal ALT. Vi skal trene. Bli sunne. Begynne med blanke ark. Bli snille. Kjøpe mindre. Redde verden. Spise mindre kjøtt. Nå skriver vi 17. januar. …så da er vi vel godt i gang!

Jeg trener og går og holder på hver dag. Går turer,  og trener før jeg legger meg. Ligger på gulvet. Tar øvelser.

I dag er det  isføre. I går var det snø og 5 varmegrader. I dag var det  10 kuldegrader. Så sier seg selv at det er vanskelig å komme seg fremover. Det er skarpe iskanter overalt. Jeg måtte til byen. Så måtte traske litt frem og tilbake ute i gatene. Det var grusomt!

Vet dere hva jeg gjorde etterpå. Gikk flere runder rundt og rundt i et kjøpesenter for rett og slett å gå. Jeg handlet ikke noe. Jeg skulle bare GÅ. For å gå ute nå er rett og slett med livet som innsats. Jeg går nok en liten tur rundt på feltet etterpå. Men det er det! Satse på 7-8 kilometer i skogen i dag er bare umulig….

Ja-måneden vi er litt glad i den også. Jeg liker januar jeg. For jeg bruker den til å rydde i skap og også matskap. Spise seg litt ut. ..

Så det var dagens TRIM 💛 Er det like ille i morgen så tar jeg noen runder rundt i et parkeringshus.

#trim #blogg #isføre

13 kommentarer
    1. her har jeg gått mer enn jeg har lov til i dag,har klokke på armen som teller skritt og med nyopperert kne skulle jeg ta det rolig,alikavel har jeg tuslet her inne mellom kjøkken og stue med 6882 steg,ups :=)

    2. Sånn er det vel bare 😀 Har heldigvis (??) slutta med å tenke på så mye endringer når man runder inn i et nytt år. Har jo blitt så gammel at man får ta en dag om gangen 😀

    3. Ja det er sant…en ja mnd…men samtidig så kan jo det fort bli negativt, om man ikke klarer å følge opp alle de tingene man har satt seg fore…..hihihi….Så flink du er! lurt å gå inne nå ja…..Bare innom for å ønske deg en god helg!

      1. Tusen takk så hyggelig. Savner deg her på bloggen. Litt kommunikasjon og sånn… Herlig håper du er bedre nå… Ja må ikke bli nei… Hehe… Ha en fin helg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg