Ingen respons fra Terje postmann ..

Hei…Da ble det kvelden og jeg satt meg foran Tv. Kan jo hende det er noe å se på.

Se Her

Jeg lagde et innlegg til en kamerat av meg i går for å se om han fulgte med på bloggen…Men ikke hørt noe enda, sikkert busy. Tror han var på sin 12. eller 13. julekonsert i år. Den mannen gnager ikke i sofaen altså…

Terje er en type jeg har kjent i flere år, et hyggelig menneske med et stort hjerte. Slike mennesker tar vi var på. God Jul, Terje….kos deg med ribbe og nyt noen late dager ….Vi prekæs vet du….

Klem Solveig….

 

2 kommentarer
    1. ja slik er det i disse dager,ikke hver dag en har tid til å svare :=) men god jul må no iallefall du ha

      1. Tusen takk, hektiske dager. Men for meg som har vært syk. Har det vært meget rolige dager, men jul blir det. Det meste var jo ferdig i november. Gavene altså. Kaker ble det ikke. Og pyntet fikk jeg gjort på torsdag. Handlet på fredag….hente mamma i dag…..God Jul ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg