Hællæ Terje

Hei på deg, 🙂

Nå skal jeg sjekke om du følger med….Hver gang jeg prater med deg så sier du…”jeg leser bloggen din hver dag”. Så utrolig koselig at du gjør det 🙂

Så dette er en hilsen til deg 😘

Og til dere andre som er innom og leser bloggen. Setter pris på dere alle sammen. Dere gjør livet mitt litt rikere 🙂

Men Terje asså, er en veldig god venn fra Trondheim. Ikke kjæreste, men en venn for livet. Vi har litt å slite med begge to..på hver vår måte…Han deler jeg masse tanker med,  gode og dårlige…Han vet jeg elsker sjø og bad. Ja, det er meg det SOLLIV. Badedama. Elsker å stupe uti…det er livet, da lever jeg. Være ved sjøen, ta med mat, bade, nyte det våte element…..kan nesten ikke bli vakrere. ..❤️

Så Terje nå er jeg spent om du titter innom…

God kveld til alle sammen der ute, hilsen badedama fra øya 🙂

#bad #sjø #solliv

10 kommentarer
    1. Hallo ! Herlig bilde det her ..og jeg vet du seter pris på badeliv ..og bloggvenner 🙂 Han du nevner her er sikkert en god venn å ha.. Kos deg med kvelden <3

      1. Hællæ Anne, jeg setter pris på deg og bloggvenner ja…koser meg.
        Og Terje fra Trondheim som er venn med Carola 🙂 og meg ❤️Klemmer….liker det bildet….

    2. Hællæ Mette ❤️
      Bad er meg….elsker å være ved sjøen, ta bilder av, gå tur ved sjøen, svømme masse……
      Ha en toppers kveld og kos deg……klem Solveig

      1. Nei, nå bader jeg i gaver ❤️ Må være varmt på land….nå er det ikke gøy å bade..
        Ikke hørt noe enda, han bare juger…….

    3. Hei på deg. Trodde først du var på ferie nå.. Spennende å høre om Terje så denne hilsenen. Hvis ikke kan jeg vise den til min Terje – Drømmemannen! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg