Industri

 

Solen var på vei ned da jeg gikk hjemover i dag…Regnet har sluppet taket noen timer og det ble sol og blå himmel! Fantastisk…I morgen skal det regne igjen..Sånn har det vært en god stund nå! 

 

Men tenkte at det var noen motiver, det var flere også..Men jeg skulle rekke ferja…som jeg ikke rakk allikevel..Vintertider nå, og ferja går bare to ganger i timen til Kråkerøy..

 

 

Kran i solnedgang! 

 

 

Titta litt rundt i lunspausen min, nesten så man kunne tatt et bad! 🙂 

 

I går hadde jeg ikke ånden for å lage noen innlegg, så ble to i dag i stedet…Du fikk vel med deg dette: På vei til et sted Jeg er egentlig ikke så tilhenger av så mange innlegg pr. dag…Folk rekker ikke lese seg opp på alt, folk leser jo andre ting også! Eller……….

 

God kvelden…

8 kommentarer

Siste innlegg