På vei til et sted

 

Vel…

 

Jeg var på vei hjem fra jobben…Som dere ser ikke så himla spennende vei…Den er rett og mange kilometer lang! Men jeg sparer penger og sparer tid i kø…Så for meg er dette “bonusveien”! 🙂

 

Men kan jo undres mange ganger hvor folk er på vei, ja på morgen og ettermiddag så er det jobb! Men ellers da…..Er det virkelig noen som bare kjører tur for å kjøre tur i disse dager? Sånt begriper jeg ikke…Men men…Masse jeg ikke forstår! 🙂

 

Folk skal vel kjøre unger, på butikken, møte folk, spise et sted, drikke kaffe, besøke foreldre, kino….Særlig litt gøy hvis man sitter ved et vindu og tenker hvor alle menneskene skal hen, de kjører, de løper, de haster i vei….TIL ET STED….

 

HVOR? Hvor går ferden…

 

 

Da jeg kom til Fredrikstad så fant jeg blomstrende roser….VAKKERT…

 

Har du vært på vei til et sted i dag?

 

 

14 kommentarer
      1. Ja, kjekt å gå…selv om det er lite å se på..
        Men sparer jo 48 i bom + bensin hver dag da…
        Ja, du var på vei med bussen 🙂

    1. Mest hjemmejobb i dag, men det ble en times tur i skogen med hodelykt i kveld. Naboen og jeg går sammen og det er koselig. Nå er det tv og strikking. Klemsiklem 🙂

      1. Bra dag hos deg det…Du kom deg på vei med naboen på tur og det høres hyggelig ut…
        Ja, når kvelden kommer da må man finne roen! Klem…:-)

    2. Jeg har bare vært på vei fram og tilbake til jobben idag….! Men det hender faktisk at jeg kjører en liten runde…. – utrolig nok…. ofte fordi jeg er litt trist og lei og trenger å se noe annet! Folk fyker mye fram og tilbake ja – merkelig…. <3 klem

      1. Kjøre seg en tur for å bli glad må være innafor. Da har du jo et flott mål!
        Man blir jo lei noen ganger, pleier å kjøpe meg et ukeblad jeg da. Sånn stort med masse bilder og
        masse interiør..Da blar jeg i det og man glemmer litt sted og tid rundt seg..Man blir i en boble.
        Sitte og lese en bok er ikke alltid man orker…Hvis man ikke har dagen!
        Folk farter av gårde….merkelig å tenke på hvor alle skal!
        God klem…

    3. Bilkjøring er ikke det jeg gjør for kjøringen sin skyld. ja eg synes det er uhorvielig kjedelig å kjøre bil. Liker mye bedre å gå på dit jeg skal. Synd jeg bor for langt unna jobben til å gå dit.

      1. Veldig kjedelig å kjøre bil – så enig!
        Deilig å gå, elsker å gå…Det er et stykke til min jobb, men man blir vant med det!
        Veldig mye kø her i Fredrikstad og det er i hvert fall veldig kjedelig.

    4. Hos meg er det bare isroser å finne.😅🙈
      De fleste farter hit og dit og skal et sted.
      Det er sikkert ikke så mange som bare kjører tilfeldig rundt omkring lenger. Det er jo blitt så himla dyrt med drivstoff at man må jo virkelig vurdere om man trenger å bruke bilen.
      Du er flink som går til og fra jobben.🤗👏🏻👍🏻

      1. Ikke sant, man må virkelig tenke om man trenger å kjøre nå..
        Før kunne jeg kjøre ned på butikken, hvis jeg manglet melk..Det gjør jeg ikke lenger.
        Handler ved neste anledning.
        Deilig å gå til og fra jobben, men vært mye regn…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg