Ikke så galt på utekontoret mitt i dag heller

 

Kulda fortsetter! Det er kaldt og kuldegrader er kalde her nede ved kysten!

 

 

Det kom en slepebåt og en lekter! 

 

 

Elv møter sjø og det er helt stille! Ganske fint ikke sant! Jeg lurte på om jeg skulle stå og sminke meg en time (tuller altså) eller gå meg en tur! Jeg gikk tur, og blåser i alt som heter speil! Det vakreste speilet finner man jo ute! Hvis du lurte på det altså… og du lykke nr. 8 finner du her: Lykken er: reiseminner (8) 

 

Men laaangt der ute roper sommeren og badeliv!

8 kommentarer
    1. Å ja, langt der ute venter sommeren! Fint i dag, for sola varmet jammen og fuglene kvitret. Fikk skikkelig vårfornemmelse. Godt med litt sollys! Klemsiklem 🙂

    2. Åååå…. du har det så lekkert så kontoret! O lykke sier nå jeg bare! Hihi – jeg går nok heller ut enn å stå foran speilet ja…. klemmer <3

      1. Tusen takk…Skikkelig stilig utekontor! Vi går ut og bruker tiden på tur ja! Motivet jeg ser i speilet her hjemme gir ikke så god lykke….hehe! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg