ikke noe data her i dag

 

God kvelden, i dag har jeg nesten ikke hatt tid til sosiale medier..

 

Det er i grunnen greit noen ganger det også, drive med noe annet enn å knote på maskin og telefon..Egentlig ganske deilig å glemme tid og sted litt. 

 

Så styra med mine ting her hjemme, med litt hage og kjørt meg en tur…Ikke så ofte jeg gjør det og så vært innom mamma en tur..Dagen i dag har blitt lite bilder, og lite å dokumentere..Jaja, det hender selv den beste.. 🥰

 

Deilig med pinse og finne roen…Bra for kropp og sjel og knokler! 

 

Fra Gamlebyen i går, salg av vafler. Jeg kjøpte og det var noe av det beste jeg har smakt! Gamlebyen igjen

12 kommentarer
    1. Veldig greit egentlig 🙂 Godt å fokusere på annet enn bare mobile og data… glemme det for en stund. Det er viktig 🙂
      Siste dagen i pinsa – og her skal det regne i bøtter og spann!
      Kose deg denne mandagen ! klems

      1. Tusen takk, ja det ble en deilig dag……
        Godt å koble vekk dataen…og mobil ble heller ikke brukt til bilder..
        God fin dag til deg <3

    2. Det tar mye tid å være på nett med mobil/PC, – godt å bruke tiden på noe annet og meningsfylt! Diverse ting man må eller bør gjøre også, og da må sånt legges vekk.👍 Ha en fin 2. pinsedag! ☀️

      1. Takk takk, ble plutselig hektisk og tida gikk og gikk.
        Hadde tenkt å blogge på morgenen, for da hadde jeg tid. Men kom ikke i gang med noe innlegg.

      1. Nei, jeg drev og forsket på andre ting og var litt her og der.
        Så klokka var langt over 2200 før man tenkte tanken på et innlegg.
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg